Афанасьєва Оксана Пилипівна


Усі роботи автора Роботи, що індексуються у Scopus Роботи, що індексуються у WoS Із повним текстом

Науковий доробок в БД "Праці науковців ДБТУ" та БД "Охоронні документи"

Бібліографічний опис Посилання
2023
1
The War in Ukraine and Its Impact on Global Agricultural Trade [Electronic resource] / M. Mykhailova, O. Yatsenko, Yu. Zavadska, O. Afanasieva, R. Haas // Bodenkultur. - 2023. - Vol. 74, Issue 2. - P. 91-105. - DOI 10.2478/boku-2023-0008. -
Повний текстПовний текст
2 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Дослідження процесу сушіння напівфабрикатів м’ясних снеків [Текст] / О. П. Афанасьєва, О. І. Упатова // Проблеми енергоефективності та якості в процесах сушіння харчової сировини : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф., 8 черв. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 3-4
Повний текст
2022
3
Маркетинг промислово-переробних підприємств [Текст] : конспект лекцій у структур.-логіч. схемах для самост. вивч. дисципліни для студентів спец. 075 Маркетинг / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко. - Харків : [б. и.], 2022. - 83 с. - Б. ц.
4
Програма фахового вступного випробування для здобуття ступеня освіти магістр на основі ступенів освіти бакалавр, магістр освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст [Текст] / уклад.: О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, М. В. Михайлова. - Харків : ДБТУ, 2022. - 13 с. - Б. ц.
5 Жегус, Олена Валентинівна.
Освіта як ключовий фактор підвищення якості життя в умовах економіки знань [Текст] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва // Підвищення рівня життя в умовах турбулентності: глобальні та локальні аспекти : кол. монографія. - Ополе, 2022
6 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Формування ставлення споживачів до інноваційних продуктів харчування [Електронний ресурс] / О. П. Афанасьєва, Є. В. Гуманенко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 84-85
7 Афанасьєв, Д. В.
Маркетинговий аудит сайтів рекрутингових агенцій [Текст] / Д. В. Афанасьєв, Є. В. Гуманенко ; наук. керівник О. П. Афанасьєва // Маркетинг очима молоді : матеріали V Всеукр. студент. наук.-практ. конф., Хмельниц. нац. ун-т, 9 черв. 2022 р. - Хмельницький : ХНУ, 2022. - С. 30-35
8
Інтернет-маркетинг [Текст] : метод. рек. до проведення навч. практики з курсу для студентів спец. 075 Маркетинг / уклад.: О. П. Афанасьєва, О. В. Жегус. - Харків : [б. и.], 2022. - 20 с. - Б. ц.
2021
9 Посохова, В. О.
SMM стратегії закладів ресторанного бізнесу Харкова [Електронний ресурс] / В. О. Посохова, наук. керівник О. П. Афанасьєва // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, ДБТУ, 22 жовт. 2021 р. - Харків : ДБТУ, 2021. - С. 301-303
10
Маркетинг інновацій [Текст] : метод. вказівки до індивідуал. самост. роботи для студентів спец. 181 Харчові технології за другим (магістер.) рівнем вищої освіти / уклад.: О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. - 34 с. - Б. ц.
11
Trends in scientific thought in economics and management [Text] : col. monograph / T. Galushkina, O. Butrym, V. Baranovska, O. Afanasieva, D. Zaruba. - Boston : Primedia eLaunch, 2021. - 502 р. - Б. ц.
12 Жегус, Олена Валентинівна.
Маркетингове забезпечення реалізації концепції сталого розвитку [Текст] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 23 квіт. 2021 р. - Харків : ХДУХТ, 2021. - С. 193-194
13 Жовтун, А. С.
Формування лояльності споживачів у сфері послуг [Текст] / А. С. Жовтун, наук. керівник О. П. Афанасьєва // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 8 квіт. 2021 р. у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 2. - С. 53
14 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Переваги SMM для просування ресторанного бізнесу [Текст] / О. П. Афанасьєва, С. В. Посохова // Маркетинг очима молоді : збірник ст. молодих вчен. та студентів за підсумками четвертої Всеукр. студент. наук.-практ. конф, м. Хмельницький, 8 черв. 2021 р. - 2021. - С. 78-82
15 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Впровадження чат-ботів в сферу освітніх послуг [Текст] / О. П. Афанасьєва // Digital Business transformation: challenges and opportunities for partnership : Materials of International scientific-practical conference, Melitopol, TSATU, September 9-10, 2021. - Melitopol : LLC COLOR PRINT, 2021. - С. 171-173
16 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Переваги використання чат-ботів у дистанційному навчанні студентів [Текст] / О. П. Афанасьєва, О. В. Жегус // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців : матеріали третьої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 27 трав. 2021 р. - Харків : ХДУХТ, 2021. - С. 44-45
17 Жегус, Олена Валентинівна.
Інформаційне забезпечення управління клієнтським досвідом [Текст] : [Електронний ресурс] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва // Маркетингова освіта в Україні : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р. - Київ : КНЕУ, 2021. - С. 184-186
18 Жегус, Олена Валентинівна.
Професійна еліта як складова освітнього продукту ЗВО [Текст] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва // Формування професійної еліти країни: нові ідеї, нові можливості : збірник тез доп. VI Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф, м. Харків, 27 трав. 2021 р. - Харків : Інтернет видання ХТЕК КНТЕУ, 2021. - С. 81-84
19 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Формування попиту на органічну м’ясну продукцію [Текст] / О. П. Афанасьєва // Органічний маркетинг: сучасні технології та перспективи розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 12 жовт. 2021 р. - 2021
20 Посохова, С. В.
Розробка інструментів SММ для закладів харчування [Текст] / С. В. Посохова, наук. керівник О. П. Афанасьєва // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 8 квіт. 2021 р. у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 2. - С. 66
21
Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайту інформаційного порталу [Текст] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко, В. М. Маренич // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ДБТУ, 2021
22 Polevych, K.
Formation of models of consumer experience in the food market in the face of new challenges [Text] / K. Polevych, O. Afanasieva, K. Olinichenko // European journal of economics and management. - 2021. - Vol. 7, № 4. - С. 11-27
2020
23 Жегус, Олена Валентинівна.
Цифрові технології в FMCG як інструмент трансформації в умовах нових викликів [Текст] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва // Маркетинг і цифрові технології : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 24-25 верес. 2020 р. - Одеса : ОНПУ, 2020. - С. 40-41
24 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Поведінка споживачів як основа формування попиту на інноваційні продукти харчування [Текст] / О. П. Афанасьєва, А. Абраамян, С. Корсун // Маркетинг очима молоді : збірник ст. молодих вчених та студентів за підсумками третьої Всеукр. студент. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, Хмельниц. нац. ун-т, 4 черв. 2020 р. - Хмельницький : ХНУ, 2020. - С. 108-113
25 Жегус, Олена Валентинівна.
Flipped Learning як ефективна технологія навчання маркетологів [Текст] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва // Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти : тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 25 верес. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 51-52
26 Жегус, Олена Валентинівна.
Маркетинговий аудит як основа інформаційного забезпечення управління змінами на підприємстві [Текст] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. . - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 111-112
27 Корсун, С. Л.
Розробка концепцій інноваційного продукту на основі даних маркетингових досліджень [Електронний ресурс] / С. Л. Корсун, наук. керівник О. П. Афанасьєва // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, 23 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 208-210
28
Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу [Текст] : кол. монографія / В. В. Євлаш, І. М. Гурікова, І. Г. Петренко, О. В. Коновалова, К. С. Олініченко, Л. В. Газзаві-Рогозіна, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, І. В. Морозов. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. - 663 с. - Б. ц.
29 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Квіз-маркетинг як тренд інтернетпросування [Текст] / О. П. Афанасьєва, В. Л. Соболев // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерц. діяльності ХДУХТ, 8-10 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 73-75
30
Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації [Текст] / Н. Л. Савицька, В. В. Євлаш, О. П. Афанасьєва, З. В. Железняк // Комерціалізація інновацій : монографія. - Суми : Триторія, 2020. - С. 233-246
31 Корсун, С. Л.
Вивчення поведінки споживачів як основа впровадження на ринок інновацій [Текст] / С. Л. Корсун, наук. керівник О. П. Афанасьєва // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Харків, 8 квіт. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 75
32 Жегус, Олена Валентинівна.
Внутрішній маркетинг як інструмент формування лояльності персоналу у сфері послуг [Текст] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, Н. М. Кривошеєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Вип. 2 (32). - С. 147-161
33
Методика підготовки дипломних робіт магістрів [Текст] : навч.-метод. посібник для здобувачів другого (магістер.) рівня вищ. освіти спец. 075 Маркетинг / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва [та ін.]. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. - 68 с. - Б. ц.
34 Проняєва, А. П.
Формування системи SММ маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / А. П. Проняєва, наук. керівник О. П. Афанасьєва // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, 23 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 222-224
2019
35 Савицька, Наталія Леонідівна.
Управління комерціалізацією інноваційної продукції [Текст] : монографія / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва. - Суми : Триторія, 2019. - 268 с. - Б. ц.
36 Савицька, Наталія Леонідівна.
Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу [Текст] : монографія / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва. - Харків : ХДУХТ, 2019. - 409 с. - Б. ц.
37 Абраамян, А. П.
Позиціонування десертної молочної продукції [Текст] / А. П. Абраамян, Н. М. Козинець ; наук. керівник О. П. Афанасьєва // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник. наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2019. - С. 54-63
38 Декадіна, В. В.
Оцінка якості обслуговування покупців у магазинах канцелярських товарів [Текст] / В. В. Декадіна, А. С. Лавриновська ; наук. керівник О. П. Афанасьєва // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, 3 квіт. 2019 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2019. - Ч. 2. - С. 196
39 Баклицька, А. А.
Ринок снекової продукції як найбільш затребуваної серед молоді [Текст] / А. А. Баклицька, Д. П. Голик ; наук. керівник О. П. Афанасьєва // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2019. - С. 120-127
40 Савицька, Наталія Леонідівна.
Методика підготовки дипломних робіт для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» за (другим) магістерським рівнем вищої освіти [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва. - Харків : ХДУХТ, 2019. - 63 с. - Б. ц.
41
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, І. Ю. Мелушова, О. П. Афанасьєва, О. М. Прядко, К. С. Олініченко, І. Ю. Тарасов, М. В. Михайлова, Г. С. Чміль. - 2-е вид., доповн. - Харків : Монограф, 2019. - 290 с. - Б. ц.
2018
42 Савицька, Наталія Леонідівна.
Інструменти і методи комерціалізації інноваційної продукції [Текст] : колект. монографія / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва. - Суми : СумДУ, 2018. - Б. ц.
43 Жегус, Олена Валентинівна.
Особливості розвитку роздрібної торгівлі України в умовах діджиталізації [Текст] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, Т. Н. Парцирна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2018. - Вип. 1 (27). - С. 209-220
Повний текст
2017
44
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва, О. В. Жегус, Т. С. Калужинова, А. В. Красноусов, Н. М. Кривошеєва, І. Ю. Мелушова, М. В. Михайлова, К. С. Олініченко, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Г. Л. Чміль. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 296 с. - Б. ц.
45 Савицька, Наталія Леонідівна.
Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів [Текст] : монографія / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 355 с. - Б. ц.
46
Маркетинг промислового підприємства [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, А. В. Красноусов. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 104 с. - Б. ц.
47 Savytska, Nataliia.
Segmentation of niche markets of meat and meat products (by the example of local market) [Electronic resource] / N. Savytska, O. Afanasieva // Marketing and Management of Innovations. - 2017. - Issue 1. - С. 42-51. - DOI 10.21272/mmi.2017.1-04. -
Повний текстПовний текст
48
Промисловий маркетинг [Текст] : навч. посібник у структур.-логіч. схемах / Г. Л. Чміль, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко, А. В. Красноусов. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 89 с. - Б. ц.
49
Тренінг з маркетингових досліджень [Текст] : метод. вказівки для студентів спец. 075 Маркетинг / уклад.: Г. Л. Чміль [та ін.]. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 35 с. - Б. ц.
50 Сизонова, К. С.
Маркетингове дослідження попиту на інноваційні шоколадні вироби [Текст] / К. С. Сизонова, наук. керівник О. П. Афанасьєва // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 230-239
51 Шабельська, І. І.
Маркетингове дослідження особливостей попиту на кондитерські вироби підвищеної харчової цінності [Текст] / І. І. Шабельська, наук. керівник О. П. Афанасьєва // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 239-249
52 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Формування комплексу маркетингу інноваційних молочних продуктів [Текст] / О. П. Афанасьєва, Д. Ю. Кофан // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 15-17
Повний текст
53 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Аffiliate маркетинг в сучасній Україні [Текст] / К. С. Олініченко, О. П. Афанасьєва // Актуальні проблеми науково-промислового комплексу регіонів : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рубіжне, 18-24 квіт. 2017 р. - Харків : Пепит, 2017. - С. 111-113
54 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Формування стандартів споживання на принципах проактивного маркетингу [Текст] / О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 18 трав. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 173-174
55 Юркевич, О. С.
Переваги онлайн-опитування під час проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку [Текст] / О. С. Юркевич, наук. керівник О. П. Афанасьєва // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 6 квіт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 246
56 Примаченко, Д. О.
Позиціонування «les courbas pub» на ринку крафтового пива міста Харкова [Текст] / Д. О. Примаченко, наук. керівник О. П. Афанасьєва // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 6 квіт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 240
2016
57 Савицька, Наталія Леонідівна.
Маркетингове тестування концепцій нового продукту (сиру кисломолочного) [Текст] / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва, А. В. Курлянцева // Бізнес Інформ. - 2016. - № 12. - С. 324-328
Повний текст
58
Повноцінне харчування: інноваційні аспекти технології, енергоефективної переробки, зберігання та маркетингу [Текст] : колект. монографія / М. В. Артамонова, О. П. Афанасьєва, С. М. Губський, В. В. Євлаш, О. В. Жегус, К. Р. Касабова, С. М. Костенко, С. В. Нікітін, Л. Ф. Павлоцька, І. С. Пілюгіна, В. О. Потапов, Н. Л. Савицька, Н. В. Шматченко. - Харків : ХДУХТ, 2016. - 546 с. - Б. ц.
2015
59 Савицька, Наталія Леонідівна.
Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів [Текст] / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва // Проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 172-178
Повний текст
2012
60
Упровадження на ринок мафінів підвищеної харчової цінності [Текст] / О. П. Афанасьєва, О. В. Самохвалова, Г. В. Запаренко, К. Р. Касабова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. Харків. держ. ун-ту харчування та торгівлі, у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2012. - Вип. 1 (15). - С. 388-395