Картка конкретного документа. Це тимчасовиї текст


Маркетинг в агрохарчовій системі [Електронний ресурс] : тест. завдання для поточ. контролю знань для здобувачів другого (магістер.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навчання спец. D 75 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад. Е. В. Пахуча. - Харків : [б. в.], . - 39 с. : табл. - Бібліогр.: с. 35-38. - Б. ц.

Ключові слова: аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- якість сільськогосподарської продукції -- качество сельскохозяйственной продукции -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- мркетингова політика аграрного ринку -- маркетинговая политика аграрного рынка --
Анотація:
Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни «Маркетинг в агрохарчовій системі» призначені для поточного контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до вимог ОПП «Маркетинг», затверджені на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів маркетингу: організація маркетингової діяльності в агропромислових формуваннях; процес маркетингового дослідження і оцінка ринкових можливостей підприємства; конкурентоспроможність та якість сільськогосподарської продукції; сегментація ринку продукції агропромислових формувань; товар, стадії його життєвого циклу; процес ціноутворення в агропромислових формуваннях; управління каналами розподілу. Зміст наведених тестових завдань сприяє виявленню професійних умінь майбутнього фахівця з маркетингу, його здатності до прийняття самостійних рішень і виконання функціональних обов’язків з урахуванням сучасних вимог.
Додаткові точки доступу: