Картка конкретного документа. Це тимчасовиї текст

73я73
П 66
Пошук знань [Текст] : навч. посібник. Ч. 2.2. Аналітика "Питання" / Ю. С. Скобло, Д. І. Мазоренко, Л. М. Тіщенко, Н. Ю. Скобло ; ХНТУСГ. - Харків : Міськдрук, . - 200 с. : табл. - Бібліогр.: с. 197-199. - ISBN 978-617-619-081-3 : 69.15 грн.

Содержание:
Загальні розуміння суті "Питань"". -С. 9-36
Закономірності використовування "Питань". -С. 37-93
Дослідження еволюції "Питань". -С. 94-106
Практика пошуку в рамках використовування "Питань". -С. 107-195

Рубрики:
Україна
Украина

Кл.слова (ненормированные): логіко-інформаційні моделі -- логико-информационные модели -- застосування -- использование -- дослідження -- исследования -- сталий розвиток --
Аннотация:
У даному учбовому виданні розглядається універсальний метод пошуку і представлення знань за допомогою спеціального наукового інструменту - логіко-інформаційних моделей, які за природним походженням є характерним проявом психологічного складання. Розглядання їх природи і побудови, практики застосування та дослідження і таке інше - дозволяє скласти основу нової універсальної дисципліни за розуміннями логіко-інформаційного характеру та аналітичним спрямуванням, що забезпечує можливість здійснення необхідного пошуку знання у будь-якій науковій сфері. Визначений універсальний метод є запорукою у сталому розвитку людського інтелекту, що має скласти ту необхідну "платформу-основу" для сталого розвитку людського феномену. Учбове видання призначено для використання в учбовому процесі для фахівців, магістрів і осіб, що здійснюють післядипломне навчання в університетах та вузах ІІІ і ІV рівнів акредитації, а також аспірантів, наукових працівників, а також всіх заінтересованих осіб, що займаються пізнанням і використовуванням знань у сфері цього людського феномену.
В данном учебном издании рассматривается универсальный метод поиска и представления знаний с помощью специального научного инструмента - логико-информационных моделей, которые по естественному происхождению являются характерным проявлением психологической составляющей. Рассмотрение их природы и происхождения, практики применения и исследования и т.д. - позволяет составить основу новой универсальной дисциплины по соображениям логико-информационного характера и аналитического направления, что обеспечивает возможность осуществления необходимого поиска знания в любой научной сфере. Определенный универсальный метод является залогом в устойчивом развитии человеческого интеллекта, должен составить ту необходимую "платформу-основу" для устойчивого развития человеческого феномена. Учебное издание предназначено для использования в учебном процессе для специалистов, магистров и лиц, осуществляющих последипломное обучение в университетах и вузах III и IV уровней аккредитации, а также аспирантов, научных работников, а также всех заинтересованных лиц, занимающихся познанием и использованием знаний в области этого человеческого феномена.
Доп. точки доступа:






Учебная литература:
23 / 23Д / 23Д
24 / 24Д / 24Д
25 / 25Д / 25Д
26 / 26Д / 26Д
27 / 27.05 / 27.05
27 / 27Д / 27Д