Управління маркетингово-збутовою діяльністю аграрних підприємств: механізми, стратегії, інструменти [Текст] : монографія / О. М. Гіржева ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : Смугаста типографія, 2020. - 340 с. - Бібліогр.: с. 311-340 (418 назв). - ISBN 978-617-7920-01-3
Содержание: > Наукові основи управління збутом продукції в менеджменті аграрних підприємств Методологія інтеграції інноваційних маркетингових та збутових рішень в управління збутом продукції аграрних підприємств Тенденції зміни ефективності збутової діяльності аграрних підприємств та впровадження маркетингових і комерційних інновацій Механізми та інструментарій здійснення маркетингової та збутової діяльності аграрних підприємств на інноваційній основі Стратегічне управління маркетингом та збутом в системі інноваційного розвитку аграрних підприємств Кл.слова (ненормированные): збут продукції -- сбыт продукции -- маркетингові інновації -- маркетинговые инновации -- комерційні інновації -- коммерческие инновации -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- мapкeтингoвo-збутова дiяльність -- мapкeтингoвo-сбытовая дiяльнисть -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- мapкeтингoва iнфopмaцiя -- маркетинговая информация -- Доп. точки доступа: Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка