Формування системи соціального маркетингу підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 16.12.2014 / О. О. Тищенко ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 18-19
УДК
339.138
339.37
Кл.слова (ненормированные): соціальний маркетинг -- система -- соціальна відповідальність -- соціалізація -- соціальна орієнтація -- роздрібна торгівля -- лояльність -- довіра -- стратегічне прогнозування -- социальный маркетинг -- социальная ответственность -- социализация -- социальная ориентация -- розничная торговля -- лояльность -- доверие -- стратегическое прогнозирование -- social marketing -- social responsibility -- socialization -- social orientation -- retail -- loyalty -- trust -- strategic forecasting -- Доп. точки доступа: Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)