Інноваційні маркетингові та комерційні технології збуту продукції аграрних підприємств: теорія, методологія, практика [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 24.03.2020 / О. М. Гіржева ; наук. конс. О. О. Красноруцький ; Сум. нац. аграр. ун-т. - Суми : [б. в.], 2021. - 36 с. - Бібліогр.: с. 30-33
УДК
631.1.027
338.439.5
Кл.слова (ненормированные): маркетинг -- збут -- система управління -- стратегія -- механізм -- ефективність -- сбыт -- система управления -- стратегия -- механизм -- эффективность -- marketing -- sales -- management -- system -- strategy -- mechanism -- efficiency -- Доп. точки доступа: Красноруцький, Олексій Олександрович\наук. конс.\ Сум. нац. аграр. ун-т
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)