Формування економічної стратегії підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.07.05 Економіка торгівлі та послуг / О. М Филипенко ; наук. керівник Н. О. Власова ; Харків. держ. акад. технології та орг. харчування. - Харків : [б. в.], 2000. - 18 с. - Б. ц.
УДК
338.45
339.37
Ключові слова: внутрішнє середовище -- ефективність -- зовнішнє середовище -- конкурентоспроможність -- невизначеність -- внутренняя среда -- эффективность -- внешняя среда -- конкурентоспособность -- неопределенность -- internal environment -- efficiency -- external environment -- competitiveness -- uncertainty -- Анотація: Дисертаційна робота містить дослідження сутності поняття економічної стратегії підприємств роздрібної торгівлі та механізму її формування. У першому розділі дисертаційної роботи обґрунтовано необхідність та сутність стратегічного управління, та визначено основні особливості підприємств торгівлі як об'єкта стратегічного управління. Розкрито сутність економічної стратегії та її місця у системі стратегічного управління. У другому розділі на підставі узагальненої та систематизованої системи показників проведено дослідження стану довкілля та його впливу на функціонування підприємств торгівлі. На основі досліджень запропоновано систему показників для моніторингу внутрішнього середовища підприємств, що складається з таких показників як зміна рентабельності продажів, індекс зміни товарообігу, зміна рівня витрат і валового доходу, індекси зміни товарообігу на одного працівника підприємства, товарообігу на один квадратний метр торгових площ, товарообігу, оборотності, рентабельності. На підставі проведених досліджень та зроблених пропозицій у третьому розділі запропоновано технологію розробки економічної стратегії торговельного підприємства та подано її обґрунтування. Додаткові точки доступу: Власова , Наталія Олексіївна\наук. керівник\ Харків. держ. акад. технології та орг. харчування