Формування маркетингової стратегії розвитку скотарства в аграрній господарській структурі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 25.12.2014 / І. Л. Загребельна ; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК
631.1.016
338.439.5
636
Кл.слова (ненормированные): маркетингова стратегія -- скотарство -- попит -- пропозиція -- ринок м'яса -- велика рогата худоба -- молоко -- ринкова кон'юнктура -- спеціалізація -- концентрація -- маркетинговая стратегия -- скотоводство -- спрос -- предложение -- рынок мяса -- крупный рогатый скот -- рыночная конъюнктура -- специализация -- концентрация -- Доп. точки доступа: Полтав. держ. аграр. акад.
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)