Формування маркетингової цінової політики на підприємствах бурякоцукрового підкомплексу [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 15.09.2011 / Ю. М. Гальчинська ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17
УДК
338.53
633.63
Кл.слова (ненормированные): ціна -- ціновий механізм -- маркетингова політика -- цінова політика -- підприємства -- бурякоцукровий підкомплекс -- цукор -- цукрові буряки -- цена -- ценовой механизм -- маркетинговая политика -- ценовая политика -- предприятия -- свеклосахарный подкомплекс -- сахар -- сахарная свекла -- price -- pricing mechanism -- marketing -- pricing policy -- enterprises with sugar -- beet sub complex -- sugar -- sugar beet -- Доп. точки доступа: Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)