Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послуг [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 03.12.2010 / Н. З. Лагоцька ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : [б. в.], 2010. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18
УДК
658.8
005.942
Кл.слова (ненормированные): консалтингова послуга -- сфера консалтингових послуг -- продавці -- споживачі -- ринок -- маркетинг -- концепція партнерського маркетингу -- механізм -- партнерський маркетинг -- консалтинговая услуга -- сфера консалтинговых услуг -- продавцы -- потребители -- рынок -- маркетинг -- концепция партнерского маркетинга -- механизм -- партнерский маркетинг -- consulting services -- a sphere of consulting services -- sellers -- consumers -- a market -- marketing -- partnership marketing conception -- а mechanism of partnership marketing -- Доп. точки доступа: Тернопіл. нац. екон. ун-т
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)