Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відносин [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / О. П. Корольчук ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2008. - 40 с. - Б. ц.
УДК
339.138
Ключові слова: життєвий цикл -- стратегічне управління -- торговельні підприємства -- франчайзинг -- жизненный цикл -- стратегическое управление -- торговые предприятия -- life cycle -- strategic management -- trade enterprises -- franchising -- Анотація: Дисертаційна робота присвячена системному дослідженню теоретичних і практичних проблем стратегії формування та розвитку вертикальних маркетингових систем (ВМС) на основі франчайзингових відносин. Додаткові точки доступу: Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі