Картка конкретного документа. Це тимчасовиї текст

631.1.027
З-17
.
Маркетингово-збутові стратегії аграрних підприємств: терія, методологія, практика [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 28.09.2017 / Ю. О. Зайцев ; наук. конс. О. Ю. Амосов ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : [б. в.], . - 36 с. - Бібліогр.: с. 26-30

УДК
631.1.027
658.8

Кл.слова (ненормированные): маркетингово-збутова -- стратегія -- конкурентоспроможність -- ринкове позиціонування -- адаптація -- система управління -- маркетингово-сбытовая -- стратегия -- конкурентоспособность -- рыночное позиционирование -- адаптация -- система управления -- marketing -- sales strategy -- competitiveness -- market positioning -- adaptation -- management system --
Доп. точки доступа: