Формування клієнтоорієнтованої стратегії у підприємствах роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 09.12.2016 / Р. С. Тихонченко ; наук. керівник Н. С. Краснокутська ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2016. - 19 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31244 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 15-17. - Б. ц.
УДК
658.87
005.21
366.6
Кл.слова (ненормированные): стратегія -- підприємство роздрібної торгівлі -- клієнтоорієнтоване управління -- цінність -- канали продажів -- клієнти -- стратегічний аналіз -- стратегия -- предприятие розничной торговли -- клиентоориентированное управление -- ценность -- каналы продаж -- клиенты -- стратегический анализ -- strategy -- retail enterprise -- customer relationship management -- value -- sales channels -- customers -- strategic analysis -- Доп. точки доступа: Краснокутська , Наталія Станіславівна\наук. керівник\ Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі