Картка конкретного документа. Це тимчасовиї текст

339.37
З-12
.
Формування людського фактора антикризового управління підприємствами роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 29.06.2011 / Г. І. Забродська ; наук. керівник М. В. Чорна ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17

УДК
339.37
331.101.3

Ключові слова: людський фактор -- антикризове управління -- підприємство -- роздрібна торгівля -- властивості -- заходи -- чинники -- система -- формування -- вимоги -- человеческий фактор -- антикризисное управление -- предприятие -- розничная торговля -- свойства -- мероприятия -- факторы -- формирование -- требования -- human factor -- anti-recessionary -- management -- retail business -- properties -- measures -- factors -- system -- human factor formation -- requirements -- antirecessional management --
Анотація:
Дисертацію присвячено розвитку теоретико-методичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо формування людського фактора в антикризовому управлінні підприємствами роздрібної торгівлі. Уточнено зміст поняття «людський фактор в антикризовому управлінні підприємством» та удосконалено такі класифікації: властивостей людського фактора; заходів формування людського фактора підприємства; специфічних вимог антикризового управління до людського фактора підприємств роздрібної торгівлі за фазами розвитку кризи та категоріями персоналу. Запропоновано систему показників оцінки впливу зовнішніх і внутрішніх чинників на формування людського фактора підприємствами роздрібної торгівлі. Розроблено методичні підходи до визначення спрямованості заходів формування людського фактора підприємствами роздрібної торгівлі та оцінки ефективності системи формування людського фактора в антикризовому управлінні підприємствами роздрібної торгівлі. Обґрунтовано систему формування людського фактора в антикризовому управлінні підприємствами роздрібної торгівлі.
Додаткові точки доступу: