Маркетингові стратегії підприємств на фармацевтичному ринку [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Д. В. Сай ; Київ. нац. торгов.-екон. ун-т. - Київ : [б. в.], 2010. - 20 с. - Б. ц.
УДК
615.15(477)
Ключові слова: лояльність -- маркетингові комунікації -- сегментування споживачів -- стратегічний маркетинг -- трейд-маркетинг -- фармацевтичний ринок -- лояльность -- маркетинговые коммуникации -- сегментирование потребителей -- стратегический маркетинг -- фармацевтический рынок -- loyalty -- marketing communications -- consumer segmentation -- strategic marketing -- trade marketing -- pharmaceutical market -- Анотація: У дисертації розглянуто стратегії підприємств фармацевтичного бізнесу та запропоновано авторське розуміння сутності процесів розроблення та імплементації маркетингових стратегій. Додаткові точки доступу: Київ. нац. торгов.-екон. ун-т