Стратегія холістичного маркетингу підприємства на ринку продуктів харчування [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 18.03.2014 / О. О. Криковцев ; Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк : [б. в.], 2014. - 21 с. - Бібліогр.: с. 17-19
УДК
338.439.5
339.138
Кл.слова (ненормированные): стратегія -- холістичний маркетинг -- метацінність -- ринок -- продукти харчування -- інновації -- екологія -- соціальна відповідальність -- репутація -- рітейл-мережа -- бізнес-взаємодія -- бізнес-система -- стратегия -- холицистический маркетинг -- метаценность -- рынок -- продукты питания -- инновации -- экология -- социальная ответственность -- репутация -- ритейл-сеть -- бизнес-взаимодействие -- бизнес-система -- strategy -- holistic marketing -- metavalue -- market -- food -- innovation -- environment -- social responsibility -- reputation -- retail chain -- business-interaction -- business-system -- Доп. точки доступа: Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)