Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.07.05 Економіка торгівлі та послуг : захищена 06.06.2006 / О. В. Жегус ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2006. - 19 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК
339.37
338.53
Кл.слова (ненормированные): ціна -- цінова політика -- принципи -- фактори ціноутворення -- торговельна надбавка -- цінова чутливість -- споживачі -- інтегральна модель -- цена -- ценовая политика -- принципы -- факторы ценообразования -- торговая надбавка -- ценовая чувствительность -- потребители -- интегральная модель -- price -- price policy -- principles -- pricing factors -- trade mark-up -- price sensivity -- consumers -- integral model -- Доп. точки доступа: Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)