Підвищення якості послуг в туризмі [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.07.05 Економіка торгівлі та послуг : захищена 16.02.2001 / О. В. Апілат ; наук. керівник Л. М. Яцун ; Харків. держ. акад. технології та орг. харчування. - Харків : [б. в.], 2001. - 16 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40898 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 12-13. - Б. ц.
УДК
338.486
005.2
Кл.слова (ненормированные): якість -- індустрія туризму -- комплексна послуга -- системний підхід -- механізм управління -- політика якості -- ефективність витрат -- прогнозування -- качество -- индустрия туризма -- комплексная услуга -- системный подход -- механизм управления -- политика качества -- эффективность затрат -- прогнозирование -- quality -- industry of tourism -- complete -- complex service -- system approach -- iatent -- mechanism of management -- managerial mechanism -- policy of quality -- efficiency of expenses -- forecasting -- Доп. точки доступа: Яцун, Леонід Миколайович\наук. керівник\ Харків. держ. акад. технології та орг. харчування