Формування та оцінювання маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 12.04.2012 / Ю. В. Челенко ; Харків. нац. екон. ун-т. - Харків : [б. в.], 2012. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
УДК
658.8
338.45
Кл.слова (ненормированные): формування -- маркетингові комунікації -- продукція -- промислове призначення -- модель -- споживча задоволеність -- продукція -- мотиваційний ефект -- економічний ефект -- маркетингові комунікації -- рівень споживачів -- поінформованість споживачів -- загальна ефективність -- формирование -- маркетинговые коммуникации -- продукция -- промышленное назначение -- уровень -- потребительская удовлетворенность -- продукция -- мотивационный эффект -- экономический эффект -- осведомленность потребителей -- общая эффективность -- formation -- marketing -- communications -- industrial goods -- model of marketing -- level of consumer satisfaction -- motivational -- economic effect -- consumer's awwareness kevel -- general effectiveness -- Доп. точки доступа: Харків. нац. екон. ун-т
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)