Формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 10.09.2008 / С. С. Нагорнова ; наук. керівник О. В. Ульянченко ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харків : [б. в.], 2008. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17. - Б. ц.
УДК
631.1.027
Кл.слова (ненормированные): аграрний маркетинг -- система маркетингу -- товар -- стратегія збуту -- аграрний ринок -- служба маркетингу -- ефективність -- сільське господарство -- збут -- товарна продукція -- ціна -- ціноутворення -- сельскохозяйственный маркетинг -- система маркетинга -- стратегия сбыта -- аграрный рынок -- служба маркетинга -- эффективность -- сельское хозяйство -- сбыт -- товарная продукция -- цена -- ценообразование -- agrarian marketing -- marketing system -- commodity output -- price -- price setting -- Доп. точки доступа: Ульянченко, Олександр Вікторович\наук. керівник\ Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)