Маркетингові аспекти підвищення ефективності виробництва плодоовочевої продукції [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 11.06.2009 / О. П. Зоря ; наук. керівник В. В. Писаренко ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. - Дніпропетровськ : [б. в.], 2009. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК
631.1.027
338.439.4
634.635
Кл.слова (ненормированные): маркетинг -- плодоовочевий підкомплекс -- виробництво -- збут -- ефективність -- ринок -- конкурентоспроможність -- плодоовощной подкомплекс -- производство -- сбыт -- эффективность -- рынок -- конкурентоспособность -- marketing -- fruit subcomplex -- vegetable subcomplex -- production -- sale -- effectiveness -- market -- competitiveness -- Доп. точки доступа: Писаренко, Володимир Вікторович\наук. керівник\ Дніпропетр. держ. аграр. ун-т
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)