Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 25.12.2015 / А. О. Наторіна ; наук. керівник Л. В. Фролова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2015. - 20 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31103 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 15-18. - Б. ц.
УДК
658.8
338.439.5
664.33
Кл.слова (ненормированные): стратегічне управління -- маркетингова діяльність -- підприємство -- споживчі уподобання -- параметр «якість» товару -- бізнес-стратегія -- маркетингова товарна стратегія -- стратегическое управление -- маркетинговая деятельность -- предприятие -- потребительские предпочтения -- параметр «качество» товара -- бизнес-стратегия -- маркетинговая товарная стратегия -- the strategic management -- marketing activity -- enterprise -- consumer preferences -- product “quality” parameters -- business strategy -- marketing product strategy -- Доп. точки доступа: Фролова, Лариса Володимирівна\наук. керівник\ Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі