Розвиток маркетингової діяльності плодоовочевих господарств на ринку органічної продукції [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 18.12.2009 / Т. В. Боровик ; наук. керівник В. В. Писаренко ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. - Дніпропетровськ : [б. в.], 2009. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК
631.1.027
631.147
Кл.слова (ненормированные): органічна продукція -- плодоовочева продукція -- маркетинг -- формування пропозиції -- функціонування ринку -- попит -- економічна ефективність -- ефективність -- маркетингові витрати -- органическая продукция -- плодоовощная продукция -- формирование предложения -- функционирование рынка -- спрос -- экономическая эффективность -- эффективность -- маркетинговые затраты -- organic fruit -- vegetable produce -- marketing -- forming of a proposition -- functioning of the market -- demand -- economic efficiency -- efficiency -- marketing expenditures -- Доп. точки доступа: Писаренко, Володимир Вікторович\наук. керівник\ Дніпропетр. держ. аграр. ун-т
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)