Маркетинг овочевої продукції (теоретичні та практичні аспекти) [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.03 Економіка та управління національним господарством : захищена 12.04.2011 / В. В. Писаренко ; наук. конс. В. Я. Месель-Веселяк ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки". - Київ : [б. в.], 2011. - 34 с. - Бібліогр.: с. 24-29
УДК
338.439.5
635.1/.8
338.5
Ключові слова: маркетинг -- овочева продукція -- аграрний сектор -- інформаційне забезпечення -- продуктова політика -- ціноутворення -- просування -- логістичне управління -- управління перевезеннями -- розподільний центр -- овощная продукция -- аграрный сектор -- информационное обеспечение -- продуктовая политика -- ценообразование -- продвижение -- логистическое управление -- управление перевозками -- распределительный центр -- marketing -- vegetable products -- agrarian sector -- informative providing -- food policy -- pricing -- advancement -- logistic management -- distributive center -- transportations -- Додаткові точки доступу: Месель-Веселяк, Віктор Якович\наук. конс.\ Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки"
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)