Ефективність реклами товарів на підприємствах роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.07.05 Економіка торгівлі та послуг / Г. А. Синицина ; наук. керівник В. І. Оспіщев ; Харків. держ. акад. технології та орг. харчування. - Харків : [б. в.], 1997. - 16 с. - Б. ц.
УДК
659.117.3
339.37
Анотація: Дисертація містить теоретичне обґрунтування економічної суті реклами товарів на підприємствах роздрібної торгівлі, аналіз факторів, які впливають на ефективність рекламної діяльності, а також методику оцінки ефективності реклами в умовах ринкових перетворень. Розроблені: класифікація та структура рекламної діяльності; регресійна модель ефективності реклами; методика планування рекламних витрат на основі регресійної моделі; раціональна схема організації рекламної діяльності підприємств роздрібної торгівлі; методика оцінки ефективності реклами. Запропоновані методики впроваджені на спеціалізованих торговельних підприємствах, наводяться дані про ефективність їх впровадження. Додаткові точки доступу: Оспіщев , Віктор Іванович\наук. керівник\ Харків. держ. акад. технології та орг. харчування