Організаційно-економічні засади розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 07.04.2011 / Ю. І. Данько ; Сум. нац. аграр. ун-т. - Суми : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18
УДК
631.1.027
339.138.02
Кл.слова (ненормированные): підпріємство -- маркетинг -- розвиток маркетингу -- організаційно-економічні засади -- засади розвитку -- складові розвитку -- маркетигова діяльність -- маркетингові перетворення -- конкурентоспроможність -- предприятие -- развитие маркетинга -- организационно-экономические основы -- основы развития -- составляющие развития -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые преобразования -- конкурентоспособность -- enterprise -- marketing -- marketing development -- completeness -- marketing structure -- market transformation -- marketing activity -- Доп. точки доступа: Сум. нац. аграр. ун-т
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)