Формування маркетингової конкурентної стратегії аграрних підприємств на плодоовочевому ринку [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 13.01.2011 / О. В. Маркова ; наук. керівник В. В. Писаренко ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харків : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
УДК
339.138.02
631.1.027
Кл.слова (ненормированные): маркетингова стратегія -- маркетингова конкурентна стратегія -- конкурентна перевага -- ключові фактори успіху -- ефективність виробництва -- плодоовочевий ринок -- маркетинговая стратегия -- маркетинговая конкурентная стратегия -- конкурентное преимущество -- ключевые факторы успеха -- эффективность производства -- плодоовощной рынок -- marketing strategy -- marketing competition strategy -- competitive edge -- key factors of success -- efficiency of production -- fruit market -- vegetable market -- Доп. точки доступа: Писаренко, Володимир Вікторович\наук. керівник\ Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)