STP-маркетинг м'ясопереробних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 06.06.2012 / О. Ф. Мигаль ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : [б. в.], 2012. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-16
УДК
339.138
637.5.03
Кл.слова (ненормированные): stp-маркетинг -- сегментування -- відбір цільових ринків -- цільові ринки -- позиціонування -- м'ясопереробні підприємства -- поведінка споживачів -- stp-маркетинг -- сегментирование -- выбор целевого рынка -- целевой рынок -- позиционирование -- мясоперерабатывающие предприятия -- поведение потребителей -- stp-marketing -- segmenting -- targeting -- positioning -- meat-processing -- enterprises -- consumer's behaviors -- Доп. точки доступа: Тернопіл. нац. екон. ун-т
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)