Картка конкретного документа. Це тимчасовиї текст

338.439.4
П 78
.
Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 16.06.2008 / О. Ф. Присяжнюк ; наук. керівники: М. П. Поліщук, Є. І. Ходаківський ; Держ. вищ. навч. закл. "Держ. агроекол. ун-т". - Житомир : [б. в.], . - 19 с. - Бібліогр.: с. 15-16. - Б. ц.

УДК
338.439.4
637.1

Кл.слова (ненормированные): маркетингова стратегія -- молокопереробні підприємства -- стратегічний маркетинг -- оперативний маркетинг -- ефективність -- марекетинговая стратегия -- молокоперерабатывающие предприятия -- стратегический маркетинг -- оперативный маркетинг -- эффективность -- marketing strategy -- dairy processing enterprises -- strategic marketing -- operative marketing -- effectiveness --
Доп. точки доступа: