Маркетингові засади підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 15.12.2011 / В. В. Арестенко ; наук. керівник С. І. Чеботар ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : [б. в.], 2011. - 22 с. - Бібліогр.: с.17-19
УДК
339.138
631.11
338.439.5
Кл.слова (ненормированные): конкурентоспроможність підприємства -- маркетингові засади -- кластеризація -- сезонність ціноутворення -- когнітивне моделювання -- форми господарювання -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинговые принципы -- кластеризация -- сезонность ценообразования -- когнитивное моделирование -- формы хозяйствования -- competitiveness of enterprise -- marketing`s principles -- clusterization -- seasonality in pricing -- cognitive models -- forms of managing -- Доп. точки доступа: Чеботар, Сергій Іванович\наук. керівник\ Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)