Картка конкретного документа. Це тимчасовиї текст

339.138
М 64
.
Управління взаємовідносинами промислових підприємств зі споживачами в системі маркетингу [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 24.01.2013 / І. І. Мироненко ; Харків. нац. екон. ун-т. - Харків : [б. в.], . - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18

УДК
339.138
330.123

Кл.слова (ненормированные): маркетинг взаємовідносин -- маркетингова підтримка -- довгострокові відносини -- система факторів -- модель управління -- управління взамовідносинами -- оцінка -- результативность взаємодій -- маркетинг взаимоотношений -- маркетинговая поддержка -- долгосрочные отношения -- система факторов -- модель -- управление взамоотношениями -- оценка -- результативность взаимодействия -- relationship marketing -- marketing support -- long-term relationship -- the system of factors -- model of relationship management -- evaluating the effectiveness -- effectiveness of interaction --
Доп. точки доступа: