Управління взаємовідносинами промислових підприємств зі споживачами в системі маркетингу [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 24.01.2013 / І. І. Мироненко ; Харків. нац. екон. ун-т. - Харків : [б. в.], 2013. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18
УДК
339.138
330.123
Кл.слова (ненормированные): маркетинг взаємовідносин -- маркетингова підтримка -- довгострокові відносини -- система факторів -- модель управління -- управління взамовідносинами -- оцінка -- результативность взаємодій -- маркетинг взаимоотношений -- маркетинговая поддержка -- долгосрочные отношения -- система факторов -- модель -- управление взамоотношениями -- оценка -- результативность взаимодействия -- relationship marketing -- marketing support -- long-term relationship -- the system of factors -- model of relationship management -- evaluating the effectiveness -- effectiveness of interaction -- Доп. точки доступа: Харків. нац. екон. ун-т
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)