Маркетингово-збутові стратегії аграрних підприємств: терія, методологія, практика [Текст] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 28.09.2017 / Зайцев Ю. О. ; наук. конс. О. Ю. Амосов ; Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : [б. в.], 2017. - 360 с. - Бібліогр.: с. 337-360
УДК
631.1.027
339.138
Кл.слова (ненормированные): маркетингово-збутова -- стратегія -- конкурентоспроможність -- ринкове позиціонування -- адаптація -- система управління -- маркетингово-сбытовая -- стратегия -- конкурентоспособность -- рыночное позиционирование -- адаптация -- система управления -- marketing -- sales strategy -- competitiveness -- market positioning -- adaptation -- management system -- Доп. точки доступа: Амосов, Олег Юрійович\наук. конс.\ Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)