Формування стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств на вітчизняному та світовому ринках [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 07.10.2015 / Л. В. Козак ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. - Київ : [б. в.], 2015. - 32 с. - Бібліогр.: с. 26-29
УДК
338.439.5(477+100)
Кл.слова (ненормированные): стратегії позиціювання -- купівельна поведінка -- поведінка споживачів -- споживча цінність -- функціональні атрибути -- атрибути товару -- асоціативні атрибути товару -- параметри -- конкурентоспроможність -- сегментування ринків -- продукція -- аграрні підприємства -- стратегии позиционирования -- покупательское поведение -- поведение потребителей -- потребительская ценность -- функциональные атрибуты -- атрибуты товара -- ассоциативные атрибуты товара -- параметры -- конкурентоспособность -- сегментирование рынков -- продукция -- аграрные предприятия -- positioning strategies -- consumers -- purchasing behavior -- consumer value -- functional product attributes -- associative product attributes -- parameters of competitiveness -- market segmentation -- products -- of agricultural enterprises -- Доп. точки доступа: Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)