Аутсорсинг маркетингових функцій торговельних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / О. Ю. Рижак ; Київ. нац. торгов.-екон. ун-т. - Київ : [б. в.], 2014. - 20 с. - Б. ц.
УДК
339.138
Ключові слова: аутсорсинг -- маркетингова діяльність -- маркетингові аспекти -- торговельні підприємства -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые аспекты -- торговые предприятия -- outsourcing -- marketing activities -- marketing aspects -- trading companies -- Анотація: У дисертаційній роботі проаналізовано теоретичні та практичні аспекти аутсорсингу у сфері маркетингу українських торговельних підприємств, досліджено моделі співробітництва та делегування функцій зовнішнім виконавцям з метою підвищення якості їх виконання. Додаткові точки доступу: Київ. нац. торгов.-екон. ун-т