Михайлова Марія Володимирівна


Усі роботи автора Роботи, що індексуються у Scopus Роботи, що індексуються у WoS Із повним текстом

Науковий доробок в БД "Праці науковців ДБТУ" та БД "Охоронні документи"

Бібліографічний опис Посилання
2023
1
Analysis of the Vectors of Digital Transformation of Retail Trade in Ukraine: Determination Methodology and Trends [Electronic resource] / T. Shtal, N. Proskurnina, N. Savytska, M. Mykhailova, I. Bubenets // Economic Affairs (New Delhi). - 2023. - Vol. 68. - P. 939-945. - DOI 10.46852/0424-2513.2s.2023.42. -
Повний текстПовний текст
2
The War in Ukraine and Its Impact on Global Agricultural Trade [Electronic resource] / M. Mykhailova, O. Yatsenko, Yu. Zavadska, O. Afanasieva, R. Haas // Bodenkultur. - 2023. - Vol. 74, Issue 2. - P. 91-105. - DOI 10.2478/boku-2023-0008. -
Повний текстПовний текст
2022
3 Waldl, D.
Russia’s War on Ukraine And its Impacts on the EU’s Food Trade Network and Food Supply Chains [Text] / D. Waldl, R. Haas, M. Mykhailova // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 78-79
4 Жегус, Олена Валентинівна.
Принципи антисипативного управління підприємствами [Текст] / О. В. Жегус, М. В. Михайлова // Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія), 11-13 трав. 2022 р. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т, 2022. - С. 59-61
Повний текст
5
Методичні вказівки до проведення навчальної практики з прикладного маркетингу для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» [Текст] / уклад.: Н. Л. Савицька [та ін.]. - Харків : ДБТУ, 2022. - 38 с. - Б. ц.
6
Програма фахового вступного випробування для здобуття ступеня освіти магістр на основі ступенів освіти бакалавр, магістр освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст [Текст] / уклад.: О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, М. В. Михайлова. - Харків : ДБТУ, 2022. - 13 с. - Б. ц.
7 Haas, R.
A Research and Education Collaboration between an Ukrainian Researcher and the University of Natural Resources And Life Sciences Vienna (BOKU) – Experiences of the JESH-Ukraine Scholarship Program [Text] / R. Haas, M. Mykhailova // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 6-8
2021
8 Михайлова, Марія Володимірівна.
Знання іноземної мови як вимога якісної підготовки фахівців маркетингу [Текст] / М. В. Михайлова, А. Е. Радченко // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців : матеріали третьої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 27 трав. 2021 р. - Харків : ХДУХТ, 2021. - С. 265-266
9 Жегус, Олена Валентинівна.
Драйвери трансформації технологій управління маркетинговою діяльністю [Текст] / О. В. Жегус, М. В. Михайлова // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2021. - Bielsko-Biala : WSEH, 2021. - С. 195-197
Повний текст
10
Інструменти вдосконалення торговельно-економічного співробітництва України та Китаю за умов пандемії та в постпандемічний період [Текст] / О. М. Яценко, М. В. Михайлова, М. В. Кузнєцова, В. Є. Осадчук // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Вип. 1 (33). - С. 133-146
Повний текст
11 Жегус, Олена Валентинівна.
Антисипативне управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних змін [Текст] / О. В. Жегус, М. В. Михайлова // Проблеми планування в ринкових умовах : тези XX Міжнар. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 28-30 жовт. 2021 р. - 2021
2020
12 Savytska, Nataliia.
Marketing Emotions In The Restaurant Business [Text] / N. Savytska, O. Chukurna, M. Mykhailova // University of Economics in Bratislava : збірник наук. пр. - 2020. - С. 435-443
13 Савицька, Наталія Леонідівна.
Дослідження асоціативного сприйняття упаковки пересічними споживачами як інструмент запобігання недобросовісній конкуренції [Текст] / Н. Л. Савицька, І. В. Лилик, М. В. Михайлова // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 3 (112). - С. 22-32
14 Савицька, Наталія Леонідівна.
Звіт про діяльність Харківського Регіонального Представництва Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами [Текст] / Н. Л. Савицька, М. В. Михайлова // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1 (112). - С. 59-68
15 Михайлова, Марія Володимірівна.
Event-маркетинг як інструмент формування іміджу [Текст] / М. В. Михайлова, О. М. Яценко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 117-118
16 Лилик, І. В.
Співпраця з професійними об’єднаннями як вимога якісної підготовки фахівців [Текст] / І. В. Лилик, М. В. Михайлова // Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти : тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 25 верес. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 266-267
17 Chukurna, O.
Methodology of evaluation of customer satisfaction of restaurants servises [Text] / O. Chukurna, M. Mykhailova // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 103-104
18 Yatsenko, O.
Effectiveness of marketing operation at an enterprise [Text] / O. Yatsenko, M. Mykhailova // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерц. діяльності ХДУХТ, 8-10 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 26-27
19 Яровий, О. В.
Маркетингові аспекти клієнтоорієнтованості ресторанних послуг [Текст] / О. В. Яровий, наук. керівник М. В. Михайлова // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : тези Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, 8 квіт. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 109
20 Янчева, Ліана Миколаївна.
Брендинг як інструмент формування привабливості закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів [Текст] / Л. М. Янчева, О. В. Жегус, М. В. Михайлова // Бізнес Інформ. - 2020. - № 6. - С. 358-366
21 Савицька, Наталія Леонідівна.
Ринкова репутація як засіб ідентифікації фірми на ринку [Текст] / Н. Л. Савицька, М. В. Михайлова // Бізнес Інформ. - 2020. - № 12
22 Чукурна, О. П.
Методичний підхід до прогнозування ціни на продукцію машинобудівних підприємств залежно від питомої ваги [Текст] / О. П. Чукурна, М. В. Михайлова, Д. О. Балдик // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Вип. 2 (32). - С. 102-116
23
Організація маркетингових досліджень із використанням сучасних інформаційних технологій [Текст] / Л. В. Бабаченко, В. В. Жидок, Т. Ю. Британ, М. В. Михайлова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Вип. 2 (32). - С. 130-138
2019
24
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, І. Ю. Мелушова, О. П. Афанасьєва, О. М. Прядко, К. С. Олініченко, І. Ю. Тарасов, М. В. Михайлова, Г. С. Чміль. - 2-е вид., доповн. - Харків : Монограф, 2019. - 290 с. - Б. ц.
25 Жегус, Олена Валентинівна.
Особливості формування бренду закладу вищої освіти [Текст] / О. В. Жегус, М. В. Михайлова, Г. Л. Чміль // Вісник Хмельниц. нац. ун-ту. - 2019. - № 5. - С. 111-114. - DOI 10.31891/2307-5740-2019-274-5-112-115. -
Повний текстПовний текст
26 Михайлова, Марія Володимірівна.
Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства [Текст] : монографія / М. В. Михайлова, А. О. Борисова, І. Ю. Мелушова. - Київ : КНЕУ, 2019. - 453 с. - Б. ц.
2018
27
Удосконалення системи складської логістики в контексті технологій "Індустрії 4.0" [Текст] / О. П. Чукурна, В. С. Ніценко, М. В. Михайлова, Р. Д. Одиноков // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2018. - Вип. 1 (27). - С. 220-232
Повний текст
28
Evaluation of factors influencing labour performance of machine-building enterprises in mining industry [Electronic resource] / T. Olejarz, V. Nitsenko, O. Chukurna, M. Mykhailova // Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2018. - Issue 1. - P. 154 - 162. - DOI 10.29202/nvngu/2018-1/2. -
Повний текстПовний текст
29
Маркетингова діяльність університету: теорія та вітчизняна практика [Текст] / Н. Л. Савицька, А. Борисова, І. Ю. Мелушова, М. В. Михайлова // Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : колект. монографія. - Київ : КНЕУ, 2018
2017
30
Тренінг з маркетингових досліджень [Текст] : метод. вказівки для студентів спец. 075 Маркетинг / уклад.: Г. Л. Чміль [та ін.]. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 35 с. - Б. ц.
31
Вступ до спеціальності [Текст] : метод. вказівки до проведення тренінг-курсу для студентів спец. 075 Маркетинг / уклад.: Г. Л. Чміль, Н. Л. Савицька, М. В. Михайлова. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 34 с. - Б. ц.
32
Удосконалення комплексу маркетингу у сфері послуг [Текст] / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, І. Ю. Мелушова, М. В. Михайлова // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. - Kosice, 2017. - Vol. 5, No. 4. - P. 116-120
33 Михайлова, Марія Володимірівна.
Досвід організації навчального процесу за результатами стажування в Університеті штату Огайо (США) [Текст] / М. В. Михайлова // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Імплементація нових стандартів освіти : тези доп. XIV Всеукр. наук.-метод. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 29 верес. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 19-22
34 Кривошеєва, Н. М.
Активні та інтерактивні методи навчання в практиці підготовки маркетологів [Текст] / Н. М. Кривошеєва, М. В. Михайлова // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Імплентація нових стандартів освіти : тези доп. XIV Всеукр. наук.-метод. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 29 верес. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 237-238
35 Павлов, А. О.
Внутрішній маркетинг на підприємствах ресторанного господарства [Текст] / А. О. Павлов, наук. керівник М. В. Михайлова // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 6 квіт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 237
36 Монастирський, Б. О.
Практичний підхід до оцінювання рівня задоволеності послугами закладу ресторанного господарства [Текст] / Б. О. Монастирський, наук. керівник М. В. Михайлова // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, присвяч. 50-річчю заснування ХДУХЗТ, 6 квіт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 234
37 Mykhailova, Mariia.
Experience of innovations in the organization of educational process at Ohio State University (USA) [Text] / M. Mykhailova, L. Yancheva // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяч. 50-річчю заснування Харків. держ. ун-ту харчування та торгівлі, 3 жовт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 5-7
Повний текст
38 Кобилко, В. Є.
Маркетингова політика персоналу на підприємствах ресторанного господарства [Текст] / В. Є. Кобилко, наук. керівник М. В. Михайлова // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 6 квіт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 227
39
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва, О. В. Жегус, Т. С. Калужинова, А. В. Красноусов, Н. М. Кривошеєва, І. Ю. Мелушова, М. В. Михайлова, К. С. Олініченко, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Г. Л. Чміль. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 296 с. - Б. ц.