Тарасов Ігор Юрійович


Усі роботи автора Роботи, що індексуються у Scopus Роботи, що індексуються у WoS Із повним текстом

Науковий доробок в БД "Праці науковців ДБТУ" та БД "Охоронні документи"

Бібліографічний опис Посилання
2024
1 Місько, Є. Г.
Програма лояльності як складова частина маркетингової діяльності банківських установ [Текст] / Є. Г. Місько, В. С. Литвиненко ; наук. керівник І. Ю. Тарасов // Розвиток бізнесу в контексті Європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Держ. біотехнол. ун-т, 07 черв. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024
2 Тарасов, Ігор Юрійович.
Маркетингові перспективи підприємств деревообробної галузі у повоєнній відбудові Харківського регіону [Текст] / І. Ю. Тарасов, В. О. Іващенко // Розвиток бізнесу в контексті Європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Держ. біотехнол. ун-т, 07 черв. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024
2023
3 Клімова, І. О.
Маркетинг та брендинг регіонів [Текст] / І. О. Клімова, Т. В. Архипова, І. Ю. Тарасов // Наукові перспективи. - 2023. - № 5 (35). - С. 386-401. - DOI https://doi.org/10.52058/2708-7530-2023-5(35)-386-401. -
Повний текст
4 Ганузек, Л. М.
Використання AR/VR технологій як сучасний напрям маркетингу [Текст] / Л. М. Ганузек ; наук. керівник І. Ю. Тарасов // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листоп. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 185-186
Повний текст
5 Романюк, Н. В.
Аналіз впливу креативної економіки на розробку нових продуктів та послуг [Текст] / Н. В. Романюк, І. Ю. Тарасов, І. І. Гавриш // Економіка та суспільство. - 2023. - Вип. 57
6 Тарасов, Ігор Юрійович.
Формування конкурентоспроможності підприємств деревообробної промисловості [Текст] / І. Ю. Тарасов, В. О. Іващенко // Ефективна економіка. - 2023. - № 12. - DOI https://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.12. -
Повний текст
7 Жуковський, Є. Д.
Фактори впливу на ринок ювелірних виробів: глобальна перспектива [Текст] / Є. Д. Жуковський ; наук. керівник І. Ю. Тарасов // Молодий вчений. - 2023. - С. 241-244. - DOI https://doi.org/10.32839/2304-5809/2023-10-122-48. -
Повний текст
2022
8
Програма фахового вступного випробування для здобуття ступеня освіти бакалавр на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст, освітніх ступенів молодший бакалавр, бакалавр, магістр (спеціаліст) освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр [Текст] / уклад. І. Ю. Тарасов. - Харків : ДБТУ, 2022. - 13 с. - Б. ц.
9
Програма комплексної виробничої практики здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» [Текст] / уклад. І. Ю. Тарасов. - Харків : ДБТУ, 2022. - 16 с. - Б. ц.
10 Прядко, Ольга Миколаївна.
Нова збита десертна продукція: маркетинговий погляд на споживчий аспект [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Бізнес-інформ. - 2022. - № 3. - С. 119-125
11 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Digital-маркетинг як чинник відбудови туристичної галузі в Україні після війни [Текст] / І. Г. Бубенець, І. Ю. Тарасов // Сучасні напрями розвитку економіки, підприємництва, технологій та їх правового забезпечення : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 01-02.06.2022 р. - Львів : Львів. торг.-екон. ун-т, 2022. - С. 289-290
12 Прядко, Ольга Миколаївна.
Підвищення конкурентоспроможності курятини як засіб соціально-відповідального food-маркетингу [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : тези ХIV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24 трав. 2022 р. - Полтава : ПДАУ, 2022. - С. 144-146
13 Тарасов, Ігор Юрійович.
Open banking як новий рівень задоволення потреб споживачів на ринку фінансових послуг [Електронний ресурс] / І. Ю. Тарасов // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 204-206
14 Тарасов, Ігор Юрійович.
Маркетингові засоби підтримки бренду на регіональному ринку під час військового стану [Текст] / І. Ю. Тарасов, А. С. Журавльова // Science and innovation of modern world : Proceedings of the 4rd International scientific and practical conference, London, 21-23.12.2022. - London : Cognum Publishing House, 2022. - С. 691-697
15 Тарасов, Ігор Юрійович.
SERM як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / І. Ю. Тарасов, Є. Д. Жуковський // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 200-202
16 Тарасов, Ігор Юрійович.
Перспективи розвитку моделі D2C на вітчизняному ринку [Електронний ресурс] / І. Ю. Тарасов, І. В. Лилик // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 202-204
17 Тарасов, Ігор Юрійович.
Нативна реклама як сучасний засіб digital-впливу на споживача [Текст] / І. Ю. Тарасов, І. Г. Бубенець // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022) : Materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. - Bielsko-Biala : WSEH, 2022. - С. 74-76
18 Прядко, Ольга Миколаївна.
Вплив діджиталізації на вітчизняний ринок реклами [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022) : Materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. - Bielsko-Biala : WSEH, 2022. - С. 247-250
19 Прядко, Ольга Миколаївна.
Формування лояльності споживачів як засіб підвищення конкурентоспроможності [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Сучасні напрями розвитку економіки, підприємництва, технологій та їх правового забезпечення : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 01-02.06.2022 р. - Львів : ЛТЕУ, 2022. - С. 242-243
2021
20 Прядко, Ольга Миколаївна.
Трансформація ринку реклами в умовах сучасної диджиталізації [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р. у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 1. - С. 134-135
21 Тарасов, Ігор Юрійович.
Трансформація мотиваційної складової рекламної діяльності підприємств ресторанного господарства в умовах пандемії [Текст] / І. Ю. Тарасов, О. В. Кунак // Science, innovations and education: problems and prospects : The 5 th International scientific and practical conference, Tokyo, December 8-10, 2021 р. - Tokyo : CPN Publishing Group, 2021. - С. 988-993
22 Кульбака, А. Р.
Формування іміджу на прикладі ТОВ «М’ясний м’ясокомбінат» [Текст] / А. Р. Кульбака, наук. керівник І. Ю. Тарасов // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 8 квіт. 2021 р. у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 2. - С. 57
23 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингові перспективи виведення на ринок напівфабрикату антианемічного спрямування [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Інформаційні технології: Наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я XХІІІ : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (MicroCAD-2021), м. Харків. - 2021. - С. 189
24 Тарасов, Ігор Юрійович.
Трансформація профорієнтаційної діяльності ЗВО в умовах пандемії Covid-19 [Текст] / І. Ю. Тарасов // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців : матеріали третьої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 27 трав. 2021 р. - Харків : ХДУХТ, 2021. - С. 87-89
25
Лояльність споживачів торговельного підприємства в умовах високого рівня конкуренції [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, В. В. Декадіна, А. Ярошенко // World science: problems, prospects and innovations : The 5th International scientific and practical conference, Toronto, January 27-29, 2021. - Toronto : Perfect Publishing, 2021. - P. 922-928
26 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингове предтестування виведення на ринок інноваційного харчового продукту антианемічного спрямування [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Бізнес-Інформ. - 2021. - С. 11
2020
27 Прядко, Ольга Миколаївна.
Оптимізація товарного асортименту ремонтно-будівельної спрямованості [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. ХXVІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2020. - Харків : НТУ «ХПІ», 2020. - С. 246
28 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингове тестування виходу на ринок нових харчових продуктів (мафінів) [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Бізнес Інформ. - 2020. - № 6. - С. 372-378
29
Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу [Текст] : кол. монографія / В. В. Євлаш, І. М. Гурікова, І. Г. Петренко, О. В. Коновалова, К. С. Олініченко, Л. В. Газзаві-Рогозіна, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, І. В. Морозов. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. - 663 с. - Б. ц.
30 Тарасов, Ігор Юрійович.
Івент-маркетинг як складова профорієнтаційної діяльності ЗВО [Текст] / І. Ю. Тарасов // Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти : тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 25 верес. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 103-105
31 Тарасов, Ігор Юрійович.
Формування маркетингового профілю споживачів дієтичного зефіру [Текст] / І. Ю. Тарасов, В. Ю. Голіна // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 137-138
32 Тарасов, Ігор Юрійович.
Сучасний стан регіонального ринку діабетичного зефіру [Текст] / І. Ю. Тарасов // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 135-136
33 Прядко, Ольга Миколаївна.
Поведінковий аспект на ринку інноваційних харчових продуктів (мафінів) [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерц. діяльності ХДУХТ, 8-10 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 134-135
2019
34
Optimization of innovation projects according to criteria of time and resource constraints [Electronic resource] / L. Rodchenko, O. Goncharenko, O. Koval, Ihor Tarasov, H. Nemchenko, T. Tkachuk // International Journal of Recent Technology and Engineering. - 2019. - Vol. 8, Issue 3. - С. 1431 - 1434. - DOI 10.35940/ijrte.B3706.098319. -
Повний текстПовний текст
35
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, І. Ю. Мелушова, О. П. Афанасьєва, О. М. Прядко, К. С. Олініченко, І. Ю. Тарасов, М. В. Михайлова, Г. С. Чміль. - 2-е вид., доповн. - Харків : Монограф, 2019. - 290 с. - Б. ц.
36 Тарасов, Ігор Юрійович.
Міжнародний маркетинг [Текст] : навч. посібник / І. Ю. Тарасов. - Харків : ХДУХТ, 2019. - 72 с. - Б. ц.
2018
37
Marketing research of the regional market of biscuit semi-finished products for cakes manufacture [Text] / I. Tarasov, E. Stoian, O. Nitsenko, A. Boreyko // Strategic research directions : collection of scientific articles. - Coventry, 2018
38
Маркетинг на ринку продуктів швидкого приготування [Текст] : монографія / Є. В. Ромат, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов. - Київ : КНТЕУ, 2018. - 208 с. - Б. ц.
2017
39 Тарасов, Ігор Юрійович.
Використання особливостей підприємств ресторанного господарства в рекламі як засіб підвищення її комунікативної ефективності [Текст] / І. Ю. Тарасов // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 399-400
Повний текст
40
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва, О. В. Жегус, Т. С. Калужинова, А. В. Красноусов, Н. М. Кривошеєва, І. Ю. Мелушова, М. В. Михайлова, К. С. Олініченко, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Г. Л. Чміль. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 296 с. - Б. ц.
41 Прядко, Ольга Миколаївна.
Стратегія і організація трейд-маркетингових заходів [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 18 трав. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 185-186
42 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетинговий підхід до конкурентної політики банківських установ [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Т. Л. Мітяєва // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : збірник наук. пр. Харків. нац. автомобільно-дорожнього ун-ту. - 2017. - № 1 (16). - С. 97-102
43 Тарасов, Ігор Юрійович.
Використання унікальної торговельної пропозиції підприємствами нішового маркетингу в сучасних умовах [Текст] / І. Ю. Тарасов, Т. В. Борисова // Moderni vymozenosti vedy – 2017 : Materialy V Mezinarodni vedecko-prakticka konference, 27.01-05.02.2017. - Praha : Publishing House «Education and Science», 2017. - Dil 1: Ekonomicke vedy
44 Тарасов, Ігор Юрійович.
Маркетингові дослідження як умова розробки ефективних регіональних програм [Текст] / І. Ю. Тарасов // Стратегічний розвиток організації, міст та регіонів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 жовт. 2017 р. - Ужгород : УНУ, 2017
45 Тарасов, Ігор Юрійович.
Event-маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності банківської установи [Текст] / І. Ю. Тарасов, О. М. Прядко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 18 трав. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 189-190
46 Прядко, Ольга Миколаївна.
Інноваційна модель розвитку стартапів в Україні [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 84-85
Повний текст
47 Прядко, Ольга Миколаївна.
Креативний компонент діяльності викладача ВНЗ [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Імплементація нових стандартів освіти : тези доп. XIV Всеукр. наук.-метод. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 29 верес. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 302-303
48 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингове обґрунтування стартапів [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 берез. 2017 р. - Київ, 2017. - С. 158-159
49 Прядко, Ольга Миколаївна.
Методологічні аспекти концепції маркетингу інновацій [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 берез. 2017 р. - Київ, 2017. - С. 190-191
2013
50 Tarasov, Igor.
Re-branding of banks: Theory and practical experience of Ukraine [Electronic resource] / I. Tarasov // Economic Annals-XXI. - 2013. - Vol. 9-10, Issue 2. - С. 48-51
Повний текст