Прядко Ольга Миколаївна


Усі роботи автора Роботи, що індексуються у Scopus Роботи, що індексуються у WoS Із повним текстом

Науковий доробок в БД "Праці науковців ДБТУ" та БД "Охоронні документи"

Бібліографічний опис Посилання
2025
1 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингові інструменти впливу на споживчу поведінку у сфері ресторанного бізнесу [Текст] / О. М. Прядко, О. П. Сухіна, О. О. Дударєва // Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 15 трав. 2025 р. - Харків : ДБТУ, 2025. - С. 180-181
2 Прядко, Ольга Миколаївна.
Сучасні інструменти e-commerce на ринку B2C товарів [Текст] / О. М. Прядко, Є. О. Таранов, Є. В. Жулій // Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту та публічного врядування в контексті євроінтеграції : матеріали XІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Рівне, 22 трав. 2025 р. - Рівне, 2025
3 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетинг у ресторанному бізнесі: адаптація до змін споживчої поведінки [Текст] / О. М. Прядко, В. С. Черкасова, О. П. Сухіна // Науковий погляд: економіка та управління. - 2025. - № 2 (90)
4 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетинг сталого розвитку підприємств прифронтової області [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу, 10-11 квіт. 2025 р. - Івано-Франківськ, 2025. - С. 650-651
5 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингові інструменти розвитку сфери послуг в умовах цифрової трансформації [Текст] / О. М. Прядко, А. І. Казанцева, А. Є. Кравцова // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали ІX Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. Григорія Євтійовича Мазнєва, 06-07 берез. 2025 р. - Харків : ТОВ «Стильна типографія», 2025. - Ч. 3. - С. 157-158
Повний текст
6 Прядко, Ольга Миколаївна.
Комунікації в сфері торгівлі в рамках концепції сталого розвитку суспільства [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу, 10-11 квіт. 2025 р. - Івано-Франківськ, 2025. - С. 984-985
7 Прядко, Ольга Миколаївна.
Використання блокчейн-технологій у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств [Текст] / О. М. Прядко, Д. А. Головченко, В. Ю. Севастьянова // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали ІX Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. Григорія Євтійовича Мазнєва, Держ. біотехнол. ун-т, 06-07 берез. 2025 р. - Харків : ТОВ «Стильна типографія», 2025. - Ч. 3. - С. 236-238
2024
8
Analytical tools for evaluating customer experience in the context of marketing management of service companies [Electronic resource] / N. Savytska, T. Shtal, L. Piddubna, N. Penkina, O. Priadko // Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series Economics. - 2024. - Vol. 11, Issue 3. - P. 112-124. - DOI 10.52566/msu-econ3.2024.112. -
Повний текстПовний текстПовний текст
9 Мітяєва, Т. Л.
Сучасні тенденції маркетингу: виклики та можливості [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва, О. М. Прядко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - С. 225-226
Повний текст
10 Прядко, Ольга Миколаївна.
Сталі комунікації Державного біотехнологічного університету в соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко, Е. В. Пахуча // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - С. 239-241
Повний текст
11 Прядко, Ольга Миколаївна.
Ключові аспекти формування маркетингової стратегії в умовах цифрового ринку [Електронний ресурс] / О. М. Прядко, М. В. Скрипак, В. І. Харченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - С. 241-243
Повний текст
12 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації [Текст] / О. М. Прядко, Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2024. - № 1. - С. 84-90. - DOI https://doi.org/10.32782/2521-666X/2024-85-13. -
Повний текстПовний текстПовний текст
13
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства засобами цифрових комунікацій в соцмережах [Текст] / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, В. К. Куляшов, А. О. Тимофєєва // Бізнес Інформ. - 2024. - № 6
14
Ринкова стійкість органічних операторів [Текст] / Н. Л. Савицька, Е. В. Пахуча, О. М. Прядко, Р. Сальніков, Д. Безсонцева // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ДБТУ, 2024. - Вип. 1 (35). - С. 109-119
Повний текст
15 Прядко, Ольга Миколаївна.
Трансформація маркетингу в умовах цифровізації [Текст] / О. М. Прядко, С. П. Токар, Д. О. Нежид // Сталий розвиток складних соціально-економічних систем в умовах сучасних змін та викликів : тези доп. І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Івано-Франківськ, 16-17 трав. 2024 р. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2024. - С. 350-352
16
Enterprise Resilience Behavioral Management in a Decision Support System [Electronic resource] / N. Savytska, O. Zhehus, K. Polevych, O. Prydko, I. Bubenets // Journal of Information Technology Management. - 2024. - Vol. 16, Issue 4. - P. 100-121. - DOI 10.22059/JITM.2024.99053. -
Повний текстПовний текст
17
Мерчандайзинг [Текст] : тест. завдання для поточ. контролю знань здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти з дисципліни, ден. та заоч. форм навчання спец. 075 Маркетинг / авт.-уклад.: Н. Л. Савицька, О. М. Прядко. - Харків : ДБТУ, 2024. - 30 с. - Б. ц.
18 Прядко, Ольга Миколаївна.
Сучасний стан ринку нерухомості в Україні [Текст] / О. М. Прядко, А. О. Тимофєєва, О. А. Ликов // Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : ДБТУ, 2024. - С. 290-292
Повний текст
19 Прядко, Ольга Миколаївна.
Роль клієнтського досвіду у сучасному бізнесі: виклики та можливості [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали XІX Міжнар. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 19-20 груд. 2024 р. - Хмельницький : ХКТЕІ, 2024. - С. 198-202
20 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Тенденції розвитку брендів в умовах трансформації бізнесу [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Інноваційні технології маркетингу і менеджменті в умовах трансформаційних змін : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 28-29 лют. 2024 р. - 2024. - С. 195-196. - DOI https://doi.org/10.30890/978-3-98924-013-1.2024. -
Повний текст
21 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Перспективи розвитку туризму в поствоєнний час на Харківщині та Сумщині [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф., Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т", 26-27 листоп. 2024 р. - Харків : НТУ «ХПІ», 2024. - С. 258-260
22 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Трансформація комунікаційної політики для забезпечення резильєнтності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, О. М. Прядко // Бізнес Інформ. - 2024. - № 2. - С. 338-345. - DOI https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-2-338-345. -
Повний текстПовний текст
23 Жовтун, А. С.
Тенденції та перспективи розвитку онлайн-торгівлі в сучасних умовах [Текст] / А. С. Жовтун ; наук. керівник: О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December 16, 2024. - Bielsko-Biala : WSEH, 2024. - P. 368-370
24 Савицька, Наталія Леонідівна.
Мерчандайзинг [Текст] : навч. посібник для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти спец. 075 Маркетинг / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко. - 2-ге вид., допов. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2024. - 206 с. - Б. ц.
Повний текст
25
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства засобами цифрових комунікацій у соцмережах [Текст] / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, В. К. Куляшов, А. О. Тимофєєва // Бізнес Інформ. - 2024. - № 6. - С. 407-414. - DOI https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-6-407-414. -
Повний текст
2023
26
Маркетингова політика розподілу [Електронний ресурс] : практикум здобувачам першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад.: К. С. Олініченко, О. М. Прядко, Г. Л. Чміль. - Харків : [б. в.], 2023. - 123 с. : табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/33908 (Репозиторій). - Бібліогр.: с. 105-107. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
27 Прядко, Ольга Миколаївна.
Формування ключових компетенцій персоналу в процесі цифровізації середовища [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листоп. 2023 р. - Харків, 2023. - С. 173-174
28 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингові технології просування продукції на B2B ринку [Текст] / О. М. Прядко, С. С. Пащенко, І. А. Ольховський // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 трав. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 210-213
Повний текст
29 Прядко, Ольга Миколаївна.
Застосування інструментів контент-маркетингу на ринку В2С [Текст] / О. М. Прядко, К. Є. Носкова, М. В. Ковальова // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 трав. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 207-210
Повний текст
30 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, О. М. Прядко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2023. - № 3 (83). - С. 102-110
Повний текст
31 Прядко, Ольга Миколаївна.
Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG [Текст] / О. М. Прядко, Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2023. - Вип. 1 (81). - С. 84-92
Повний текст
32 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингові інструменти формування особистого бренду [Текст] / О. М. Прядко, А. В. Сіренко // Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 18 трав. 2023 р. - Харків, 2023. - С. 246-247
33 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Соціальні мережі як інструмент рекламної кампанії [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. - Суми : СНАУ, 2023
34 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Використання штучного інтелекту в умовах цифрового освітнього середовища [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листоп. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 164-166
Повний текст
35 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингові аспекти формування товарного асортименту [Текст] / О. М. Прядко, Є. А. Станіславський // Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 18 трав. 2023 р. - Харків, 2023. - С. 246-247
36 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Особливості використання штучного інтелекту в маркетингу [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 23-24 листоп. 2023 р. - Полтава : ПУЕТ, 2023. - С. 104-105
37
Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market [Electronic resource] / N. Savytska, V. Babenko, H. Chmil, O. Priadko, I. Bubenets // Journal of Information Technology Management. - 2023. - Vol. 15, Issue 1. - P. 124-134. - DOI 10.22059/jitm.2023.90740. -
Повний текстПовний текстПовний текст
38 Прядко, Ольга Миколаївна.
Сучасні засоби просування на В2В ринку [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. - Київ : КНЕУ, 2023. - С. 305-306
Повний текст
39
Зміни споживацької поведінки під впливом цифровізації [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко, Д. О. Шаповалов, І. С. Шкляр // Global science: prospects and innovations : proceedings of the 4th International scientific and practical conference. - Liverpool : Cognum Publishing House, 2023. - P. 1046-1054
40 Ніколенко, В. М.
Сучасні інструменти комунікаційної діяльності на виробничому підприємстві [Текст] / В. М. Ніколенко ; наук. керівник О. М. Прядко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, Держ. біотехнол. ун-т, 20 жовт. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 390-391
2022
41 Прядко, Ольга Миколаївна.
Ефективний контент-маркетинг на В2В ринку [Електронний ресурс] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 183-184
42 Прядко, Ольга Миколаївна.
Вплив діджиталізації на вітчизняний ринок реклами [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022) : materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. - Bielsko-Biala : WSEH, 2022. - P. 247-250
43 Прядко, Ольга Миколаївна.
Формування бізнес-моделі у цифровому просторі [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022) : materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. - Bielsko-Biala : WSEH, 2022. - P. 245-247
Повний текст
44 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Причини використання блокувальників реклами українцями [Електронний ресурс] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 162-163
45 Прядко, Ольга Миколаївна.
Нова збита десертна продукція: маркетинговий погляд на споживчий аспект [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Бізнес-інформ. - 2022. - № 3. - С. 119-125
46 Прядко, Ольга Миколаївна.
Формування лояльності споживачів як засіб підвищення конкурентоспроможності [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Сучасні напрями розвитку економіки, підприємництва, технологій та їх правового забезпечення : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 01-02.06.2022 р. - Львів : ЛТЕУ, 2022. - С. 242-243
47 Прядко, Ольга Миколаївна.
Цифровізація маркетингових технологій на ринку В2С [Електронний ресурс] / О. М. Прядко, А. В. Голуб // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 181-182
48 Савицька, Наталія Леонідівна.
Мерчандайзинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко. - Харків : [б. в.], 2022. - 150 с. - Б. ц.
49 Прядко, Ольга Миколаївна.
Підвищення конкурентоспроможності курятини як засіб соціально-відповідального food-маркетингу [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : тези ХIV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24 трав. 2022 р. - Полтава : ПДАУ, 2022. - С. 144-146
50 Чміль, Ганна Леонідівна.
Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2022. - Вип. 3 (79). - С. 103-110
Повний текст
51
Applied Research of Digital Readiness of Retails [Electronic resource] / N. Savytska, O. Zhehus, H. Chmil, N. Ushakova, T. Androsova, O. Priadko // WSEAS Transactions on Environment and Development. - 2022. - Vol. 18. - P. 798-809. - DOI 10.37394/232015.2022.18.75. -
Повний текстПовний текст
2021
52 Прядко, Ольга Миколаївна.
Трансформація бізнес-моделей в умовах цифровізації [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Цифрова трансформація бізнесу: виклики і можливості для партнерства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Мелітополь, Тавр. держ. агротехнол. ун-т. - Мелітополь : ТДАТУ, 2021. - С. 45-48
53 Луценко, А. Є.
Споживчий попит як основа формування маркетингової товарної політики [Текст] / А. Є. Луценко, наук. керівник О. М. Прядко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 8 квіт. 2021 р. у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 2. - С. 64
54 Ткачук, В. В.
Формування товарного асортименту на підприємстві [Текст] / В. В. Ткачук, наук. керівник О. М. Прядко // Topical issues of modern science, society and education : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. м. Харків, 26-28 груд. 2021 р. - 2021
55 Василенко, С. О.
Цифрова трансформація на ринку В2В [Текст] : [Електронний ресурс] / С. О. Василенко, наук. керівник О. М. Прядко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 22 жовт. 2021 р. - Харків : ДБТУ, 2021. - С. 294-295
56 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Засоби просування інноваційного продукту на українському ринку [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2021) : materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2021. - Bielsko-Biala : WSEH, 2021. - P. 20-23
Повний текст
57 Савицкая, Наталья Леонидовна.
Современный инструментарий трейд маркетинга [Текст] / Н. Л. Савицкая, О. Н. Прядко // Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : Materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference. - Tallinn : Teadmus OÜ, 2021
58 Прядко, Ольга Миколаївна.
Тенденції розвитку онлайн-освіти або перехід до парадигми диджитал-освіти [Текст] / О. М. Прядко // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців : матеріали третьої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 27 трав. 2021 р. - Харків : ХДУХТ, 2021. - С. 73-75
59 Прядко, Ольга Миколаївна.
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Бізнес-Інформ. - 2021. - № 10. - С. 368-374
60 Прядко, Ольга Миколаївна.
Трансформація ринку реклами в умовах сучасної диджиталізації [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р. у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 1. - С. 134-135
61 Прядко, Ольга Миколаївна.
Просування послуг за допомогою медіаконтенту мережі Instagram [Текст] / О. М. Прядко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р. у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 1. - С. 132-133
62 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингові перспективи виведення на ринок напівфабрикату антианемічного спрямування [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Інформаційні технології: Наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я XХІІІ : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (MicroCAD-2021), м. Харків. - 2021. - С. 189
63
Лояльність споживачів торговельного підприємства в умовах високого рівня конкуренції [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, В. В. Декадіна, А. Ярошенко // World science: problems, prospects and innovations : The 5th International scientific and practical conference, Toronto, January 27-29, 2021. - Toronto : Perfect Publishing, 2021. - P. 922-928
64 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингове обґрунтування виведення на ринок харчового продукту [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Наукові та освітні трансформації в сучасному світі : матеріали Всеукр. міждисциплінар. наук.-практ. конф., м. Чернігів, 15 лип. 2021 р. - Суми : ТОВ НВП “Росток А.В.Т.”, 2021. - С. 129-131
65 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингове предтестування виведення на ринок інноваційного харчового продукту антианемічного спрямування [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Бізнес-Інформ. - 2021. - С. 11
66 Кульбака, А. Р.
Маркетингові методи формування споживчих переваг [Текст] / А. Р. Кульбака, наук. керівник О. М. Прядко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 8 квіт. 2021 р. у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 2. - С. 56
67 Ткачук, В. В.
Формування товарного асортименту на виробничому підприємстві [Текст] / В. В. Ткачук, наук. керівник О. М. Прядко // SPC -Sci-conf.com.ua, Kharkiv. - 2021
68 Савицька, Наталія Леонідівна.
Просування інноваційного харчового продукту: аспекти цільового ринку [Текст] / Н. Л. Савицька, К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Вісник Хмельниц. нац. ун-ту. Серія: Екон. науки. - 2021. - № 6
2020
69 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетингова політика розподілу [Текст] : навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни для студентів спец. Маркетинг усіх форм навчання / К. С. Олініченко, О. М. Прядко. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. - 85 с. - Б. ц.
Повний текст
70 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингове тестування виходу на ринок нових харчових продуктів (мафінів) [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Бізнес Інформ. - 2020. - № 6. - С. 372-378
71 Прядко, Ольга Миколаївна.
Поведінка споживачів як основа мерчандайзингу [Текст] / О. М. Прядко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерц. діяльності ХДУХТ, 8-10 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 128-129
72 Прядко, Ольга Миколаївна.
Поведінковий аспект на ринку інноваційних харчових продуктів (мафінів) [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерц. діяльності ХДУХТ, 8-10 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 134-135
73 Прядко, Ольга Миколаївна.
Застосування інструментів трейд-маркетингу на FMCG-ринку [Текст] / О. М. Прядко, М. В. Гапон // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 129-130
74 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингове обґрунтування розробки та виведення нового продукту на ринок [Текст] / О. М. Прядко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 127-128
75 Прядко, Ольга Миколаївна.
Вебінар як засіб організації самостійної роботи зі студентами спеціальності «Маркетинг» [Текст] / О. М. Прядко // Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти : тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 25 верес. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 296-297
76 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингові технології у сфері ресторанного бізнесу [Текст] / О. М. Прядко // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Чернівці – м. Сучава, Ватра-Дорней (Румунія). - 2020
77 Прядко, Ольга Миколаївна.
Просування освітньої послуги з використанням Instagram [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Маркетинг і цифрові технології : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 24-25.09.2020 р. - Одеса : ОНПУ, 2020. - С. 61-62
78 Прядко, Ольга Миколаївна.
Оптимізація товарного асортименту ремонтно-будівельної спрямованості [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. ХXVІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2020. - Харків : НТУ «ХПІ», 2020. - С. 246
79 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко, М. С. Кліменко // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 3. - С. 34-43
80 Прядко, Ольга Миколаївна.
Брендинг закладу вищої освіти [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерц. діяльності ХДУХТ, 8-10 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 176-178
81 Щербак, Ю. А.
Маркетингові дослідження ринку споживачів мафінів [Текст] / Ю. А. Щербак, наук. керівник О. М. Прядко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : тези Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, 8 квіт. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 106
82
Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу [Текст] : кол. монографія / В. В. Євлаш, І. М. Гурікова, І. Г. Петренко, О. В. Коновалова, К. С. Олініченко, Л. В. Газзаві-Рогозіна, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, І. В. Морозов. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. - 663 с. - Б. ц.
2019
83
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, І. Ю. Мелушова, О. П. Афанасьєва, О. М. Прядко, К. С. Олініченко, І. Ю. Тарасов, М. В. Михайлова, Г. С. Чміль. - 2-е вид., доповн. - Харків : Монограф, 2019. - 290 с. - Б. ц.
84
Формування товарного асортименту на підприємстві [Текст] / І. А. Бичкова, Є. О. Жданов, Д. М. Далудін ; наук. керівник О. М. Прядко // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2019. - С. 72-81
2018
85
Маркетингова інноваційна стратегія розвитку підприємництва [Текст] / К. О. Бєлікова ; наук. керівник О. М. Прядко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, Харків. держ. ун-т харчування та торгілі, 19 квіт. 2018 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2018. - Ч. 2. - С. 198
86
Маркетингова діяльність підприємств сфери послуг [Текст] / Д. Д. Микитенко, А. В. Пузікова, К. С. Бєлікова ; наук. керівник О. М. Прядко // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2018. - С. 47-55
87 Прядко, Ольга Миколаївна.
Контент-маркетинг як інструмент просування маркетингових технологій [Текст] / О. М. Прядко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 80-річчю з дня народж. ректора ун-ту (1988-1991 рр.), д-ра техн. наук, проф., чл.-кор. ВАСГНІЛ Бєляєва М. І., м. Харків, 19 листоп. 2018 р. - Харків : ХДУХТ, 2018. - Ч. 2. - С. 135-136
Повний текст
88 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингові комунікації на ринку освітніх послуг [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Організація системи взаємодії «вища освіта – ринок праці» : тези ХV Всеукр. наук.-метод. конф., Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі, 28 верес. 2018 р. - Харків : ХДУХТ, 2018. - С. 338-339
Повний текст
89
Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освіти [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко, Г. Л. Чміль, Д. С. Шкреба // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2018. - Вип. 1 (27). - С. 150-161
Повний текст
90
Маркетинг на ринку продуктів швидкого приготування [Текст] : монографія / Є. В. Ромат, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов. - Київ : КНТЕУ, 2018. - 208 с. - Б. ц.
2017
91 Маковецька, Т. С.
Управління маркетинговою діяльністю суб’єктів підприємництва [Текст] / Т. С. Маковецька, наук. керівник О. М. Прядко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 6 квіт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 232
92 Герасимова, В. Ю.
Маркетингові дослідження як засіб підвищення ефективності промислового підприємства [Текст] / В. Ю. Герасимова, наук. керівник О. М. Прядко // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 201-210
93 Тарасов, Ігор Юрійович.
Event-маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності банківської установи [Текст] / І. Ю. Тарасов, О. М. Прядко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 18 трав. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 189-190
94 Прядко, Ольга Миколаївна.
Креативний компонент діяльності викладача ВНЗ [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Імплементація нових стандартів освіти : тези доп. XIV Всеукр. наук.-метод. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 29 верес. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 302-303
95 Прядко, Ольга Миколаївна.
Інноваційна модель розвитку стартапів в Україні [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 84-85
Повний текст
96 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингове обґрунтування стартапів [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 берез. 2017 р. - Київ, 2017. - С. 158-159
97 Прядко, Ольга Миколаївна.
Методологічні аспекти концепції маркетингу інновацій [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 берез. 2017 р. - Київ, 2017. - С. 190-191
98 Прядко, Ольга Миколаївна.
Стратегія і організація трейд-маркетингових заходів [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 18 трав. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 185-186
99 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетинговий підхід до конкурентної політики банківських установ [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Т. Л. Мітяєва // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : збірник наук. пр. Харків. нац. автомобільно-дорожнього ун-ту. - 2017. - № 1 (16). - С. 97-102
100
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва, О. В. Жегус, Т. С. Калужинова, А. В. Красноусов, Н. М. Кривошеєва, І. Ю. Мелушова, М. В. Михайлова, К. С. Олініченко, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Г. Л. Чміль. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 296 с. - Б. ц.
2016
101 Савицька, Наталія Леонідівна.
Вплив інструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір [Текст] / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, М. В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2016. - Вип. 1 (25). - С. 293-304
102 Савицька, Наталія Леонідівна.
Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір [Текст] / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, М. В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2016. - Вип. 1 (25). - С. 293-304
2015
103 Попова, Л. О.
Управління віртуальною рекламою на підприємствах інтернет-послуг [Текст] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, О. М. Прядко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі, 14 трав. 2015 р. : у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2015. - Ч. 2. - С. 215-216
Повний текст
104 Прядко, Ольга Миколаївна.
Розробка маркетингових стратегій позиціонування ТОВ «ХЛАДИК-ТРЕЙД» [Текст] / О. М. Прядко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі, 14 трав. 2015 р. : у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2015. - Ч. 2. - С. 217-218
Повний текст
105 Чміль, Ганна Леонідівна.
Маркетингові аспекти сталого розвитку підприємства: гносеологія та організація директ маркетингу [Текст] / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Наукові праці Міжрегіон. акад. упр. персоналом. Екон. науки. - Київ : Видавн. дім «Гельветика». - Вип. 4 (71). - С. 73-81
Повний текст