Олініченко Катерина Сергіївна


Усі роботи автора Роботи, що індексуються у Scopus Роботи, що індексуються у WoS Із повним текстом

Науковий доробок в БД "Праці науковців ДБТУ" та БД "Охоронні документи"

Бібліографічний опис Посилання
2024
1 Дворнікова, Т. С.
Особливості маркетингової збутової політики туристичних послуг [Текст] / К. С. Олініченко, Т. С. Дворнікова, В. А. Бєлєвцов // Сталий розвиток складних соціально-економічних систем в умовах сучасних змін та викликів : зб. тез доп. I Міжнар. наук.-практ. конф., м. Івано-Франківськ, 16-17 трав. 2024 р. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2024. - С. 335-337
2 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Перспективи розвитку туризму в поствоєнний час на Харківщині та Сумщині [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф., ХПІ. - 2024
3 Жовтун, А. С.
Тенденції та перспективи розвитку онлайн-торгівлі в сучасних умовах [Текст] / А. С. Жовтун ; наук. керівник: О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Маркетинг інновацій. Інновації у маркетингу : матеріали Міжнар. інтернет-конф., м. Бєльсько-Бяла, 16 груд. 2024 р. - Bielsko-Biala : WSEH, 2024. - С. 368-370
4 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Формування системи інструментів цифрового маркетингу для стійкості бізнесу [Текст] / К. С. Олініченко, І. Г. Бубенець, О. П. Холодьон // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 21-22 берез. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - Ч. 2. - С. 472-475
Повний текст
5 Кобзистий, Р.
Роль соціальних мереж у сучасному бізнесі [Текст] / К. С. Олініченко, Р. Кобзистий, Є. Нестеренко // Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали XІX Міжнар. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 19-20 груд. 2024 р. - Хмельницький : ХКТЕІ, 2024
6 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації [Текст] / О. М. Прядко, Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2024. - № 1. - С. 84-90. - DOI https://doi.org/10.32782/2521-666X/2024-85-13. -
Повний текстПовний текстПовний текст
7 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Тенденції розвитку сучасного маркетингу в Україні [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, І. Г. Бубенець // Бізнес Інформ. - 2024. - № 9. - С. 450-456. - DOI https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-9-450-456. -
Повний текстПовний текстПовний текст
8 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах євроінтеграції [Текст] / К. С. Олініченко, І. О. Наконешний // Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Держ. біотехнол. ун-т, 07 черв. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - С. 278-279
Повний текст
9 Прядко, Ольга Миколаївна.
Сталі комунікації Державного біотехнологічного університету в соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко, Е. В. Пахуча // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - С. 239-241
Повний текст
10 Прядко, Ольга Миколаївна.
Роль клієнтського досвіду у сучасному бізнесі: виклики та можливості [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали XІX Міжнар. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 19-20 груд. 2024 р. - Хмельницький : ХКТЕІ, 2024
11 Кобзар, Д. А.
Забезпечення стійкості підприємства засобами цифрового маркетингу [Текст] / К. С. Олініченко, Д. А. Кобзар, М. Г. Ульянченко // Сталий розвиток складних соціально-економічних систем в умовах сучасних змін та викликів : зб. тез доп. I Міжнар. наук.-практ. конф., м. Івано-Франківськ, 16-17 трав. 2024 р. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2024. - С. 338-340
12 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Використання засобів public relations у сучасних умовах [Текст] / К. С. Олініченко, В. О. Колесник, В. О. Цой // Бізнес Інформ. - 2024. - № 5. - С. 303-309. - DOI https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-5-303-309. -
Повний текст
13 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Удосконалення комунікативних елементів в системі маркетингу підприємства [Текст] / К. С. Олініченко, В. О. Рябченко, П. О. Сурова // Наукові перспективи. Серія: Економіка. - 2024. - № 5 (47). - С. 911-924. - DOI https://doi.org/10.52058/2708-7530-2024-5(47)-911-924. -
Повний текст
14 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Трансформація комунікаційної політики для забезпечення резильєнтності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, О. М. Прядко // Бізнес Інформ. - 2024. - № 2. - С. 338-345. - DOI https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-2-338-345. -
Повний текстПовний текст
15 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Тенденції розвитку брендів в умовах трансформації бізнесу [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Інноваційні технології маркетингу і менеджменті в умовах трансформаційних змін : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 28-29 лют. 2024 р. - 2024. - С. 195-196. - DOI https://doi.org/10.30890/978-3-98924-013-1.2024. -
Повний текст
16 Буряковський, Д. С.
Просування мобільного застосунку підприємства методами PR [Текст] / К. С. Олініченко, Д. С. Буряковський, І. В. Сисоєва // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, December 16, 2024. - Bielsko-Biala : WSEH, 2024. - P. 101-103
17 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Використання SMM для просування послуг центру фізичної реабілітації [Текст] / К. С. Олініченко, К. А. Загайко // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІІI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 21-22 берез. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - Ч. 2. - С. 478-480
Повний текст
18 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних систем [Текст] / І. Г. Бубенець, Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко // Інфраструктура ринку. - 2024. - Вип. 76. - С. 142-146. - DOI https://doi.org/10.32782/infrastruct76-24. -
Повний текстПовний текстПовний текст
2023
19 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Особливості використання штучного інтелекту в маркетингу [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 23-24 листоп. 2023 р. - Полтава : ПУЕТ, 2023. - С. 104-105
20 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, О. М. Прядко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2023. - № 3 (83). - С. 102-110
Повний текст
21 Прядко, Ольга Миколаївна.
Формування ключових компетенцій персоналу в процесі цифровізації середовища [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листоп. 2023 р. - Харків, 2023. - С. 173-174
22 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Використання штучного інтелекту в умовах цифрового освітнього середовища [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листоп. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 164-166
Повний текст
23 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Соціальні мережі як інструмент рекламної кампанії [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. - Суми : СНАУ, 2023
24 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, Е. В. Пахуча // Економіка і регіон. - 2023. - № 1 (88). - С. 70-80
Повний текст
25 Чміль, Ганна Леонідівна.
Маркетингові активи в системі управління результативністю діяльності промислових підприємств [Текст] / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, І. Г. Бубенець // Економіка та суспільство. - 2023. - Вип. 53
Повний текст
26 Прядко, Ольга Миколаївна.
Сучасні засоби просування на В2В ринку [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. - Київ : КНЕУ, 2023. - С. 305-306
Повний текст
27 Прядко, Ольга Миколаївна.
Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG [Текст] / О. М. Прядко, Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2023. - Вип. 1 (81). - С. 84-92
Повний текст
28
Зміни споживацької поведінки під впливом цифровізації [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко, Д. О. Шаповалов, І. С. Шкляр // Global science: prospects and innovations : proceedings of the 4th International scientific and practical conference. - Liverpool : Cognum Publishing House, 2023. - P. 1046-1054
29 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Рекламні інструменти залучення споживача [Текст] / К. С. Олініченко, І. А. Півовар // Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 18 трав. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 232-233
Повний текст
30
Маркетингова політика розподілу [Електронний ресурс] : практикум здобувачам першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад.: К. С. Олініченко, О. М. Прядко, Г. Л. Чміль. - Харків : [б. в.], 2023. - 123 с. : табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/33908 (Репозиторій). - Бібліогр.: с. 105-107. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
31
Управління елементами маркетингу в умовах цифровізації [Текст] / К. С. Олініченко, А. Р. Кульбака, О. К. Овчінніков, К. А. Петренко // Global science: prospects and innovations : Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. - Liverpool : Cognum Publishing House, 2023. - P. 1016-1022
2022
32
Методичні вказівки до проведення навчальної практики з прикладного маркетингу для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» [Текст] / уклад.: Н. Л. Савицька [та ін.]. - Харків : ДБТУ, 2022. - 38 с. - Б. ц.
33
Маркетинг промислово-переробних підприємств [Текст] : конспект лекцій у структур.-логіч. схемах для самост. вивч. дисципліни для студентів спец. 075 Маркетинг / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко. - Харків : [б. и.], 2022. - 83 с. - Б. ц.
34 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Довгостроковий вплив пандемії на розвиток світової електронної торгівлі [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Р. Бєлавіна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 164-165
35 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Вплив карантину та війни на діяльність закладів ресторанного господарства [Текст] / І. Г. Бубенець, К. С. Олініченко, Є. Р. Погорєлова // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 100-річчю від дня народж. проф. Турченка Михайла Михайловича, м. Харків, Держ. біотехнол. ун-т, 15-16 черв. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 410-412
36 Бубенець, Ірина Георгіївна.
DIGITAL-маркетинг як інструмент конкурентоспроможності підприємств на ринку готельних послуг [Текст] / І. Г. Бубенець, К. С. Олініченко // Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова, 15.03.2022 р. - Харків, 2022. - С. 69-70
Повний текст
37 Чміль, Ганна Леонідівна.
Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2022. - Вип. 3 (79). - С. 103-110
Повний текст
38 Мінаєв, Ю. А.
Трансформація споживчої медіаактивності у світі [Текст] / Ю. А. Мінаєв, К. С. Олініченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 166-167
39 Прядко, Ольга Миколаївна.
Формування бізнес-моделі у цифровому просторі [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022) : materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. - Bielsko-Biala : WSEH, 2022. - P. 245-247
Повний текст
40 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Причини використання блокувальників реклами українцями [Електронний ресурс] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 162-163
41 Прядко, Ольга Миколаївна.
Ефективний контент-маркетинг на В2В ринку [Електронний ресурс] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 183-184
42 Чміль, Ганна Леонідівна.
Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства [Текст] / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, Е. В. Пахуча // Економіка і регіон. - 2022. - № 2 (85). - С. 26-33
Повний текст
43 Пахуча, Еліна Вікторівна.
Маркетингові технології просування органічної продукції в умовах цифровізації [Текст] / Е. В. Пахуча, Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко // Економіка і регіон. - Полтава : Видавн. дім «Гельветика», 2022. - Вип. 3 (86). - С. 72-79
Повний текст
2021
44 Савицька, Наталія Леонідівна.
Просування інноваційного харчового продукту: аспекти цільового ринку [Текст] / Н. Л. Савицька, К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Вісник Хмельниц. нац. ун-ту. Серія: Екон. науки. - 2021. - № 6
45 Прядко, Ольга Миколаївна.
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Бізнес-Інформ. - 2021. - № 10. - С. 368-374
46
Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайту інформаційного порталу [Текст] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко, В. М. Маренич // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ДБТУ, 2021
47 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Освітня система, орієнтована на студента, як виклик сьогодення [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців : матеріали Третьої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 27 трав. 2021 р. - 2021. - С. 196-197
Повний текст
48 Polevych, K.
Formation of models of consumer experience in the food market in the face of new challenges [Text] / K. Polevych, O. Afanasieva, K. Olinichenko // European journal of economics and management. - 2021. - Vol. 7, № 4. - С. 11-27
49 Прядко, Ольга Миколаївна.
Трансформація бізнес-моделей в умовах цифровізації [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Цифрова трансформація бізнесу: виклики і можливості для партнерства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Мелітополь, Тавр. держ. агротехнол. ун-т. - Мелітополь : ТДАТУ, 2021. - С. 45-48
50 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингове обґрунтування виведення на ринок харчового продукту [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Наукові та освітні трансформації в сучасному світі : матеріали Всеукр. міждисциплінар. наук.-практ. конф., м. Чернігів, 15 лип. 2021 р. - Суми : ТОВ НВП “Росток А.В.Т.”, 2021. - С. 129-131
51 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Засоби просування інноваційного продукту на українському ринку [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2021) : materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2021. - Bielsko-Biala : WSEH, 2021. - P. 20-23
Повний текст
52 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Розвиток сучасної інтернет-реклами [Текст] / К. С. Олініченко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р., у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 1. - С. 130-131
53 Юрчук, Ю. О.
Трансформація комунікацій у галузі HoReCa [Текст] / Ю. О. Юрчук, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 8 квіт. 2021 р. у 2-х ч. - 2021. - Ч. 1
54 Слєсаренко, Л. П.
Засоби просування відомого бренда [Текст] / Л. П. Слєсаренко, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 8 квіт. 2021 р. у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 2. - С. 60
55 Хахамова, Є. А.
Сучасні методи реалізації в умовах карантину [Текст] / Є. А. Хахамова, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 8 квіт. 2021 р. у 2-х ч. - Харків : ХДУХТ, 2021. - Ч. 2. - С. 73
56
Entrepreneurial characteristics as factors of human development [Electronic resource] / N. Savytska, Nataliya Kaschena, H. Chmil, I. Muda, K. Olinichenko // International Journal of Entrepreneurship. - 2021. - Vol. 25, Issue 6. - С. 1-9
Повний текстПовний текст
2020
57 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Просування кондитерського інноваційного продукту на ринок міста Харкова [Текст] / К. С. Олініченко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 121-122
58 Прядко, Ольга Миколаївна.
Просування освітньої послуги з використанням Instagram [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Маркетинг і цифрові технології : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 24-25.09.2020 р. - Одеса : ОНПУ, 2020. - С. 61-62
59 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Синергія в комунікаційній діяльності підприємства [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Р. Бєлавіна // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерц. діяльності ХДУХТ, 8-10 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 259-261
60 Прядко, Ольга Миколаївна.
Брендинг закладу вищої освіти [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерц. діяльності ХДУХТ, 8-10 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 176-178
61 Юрчук, Ю. О.
Ефективний маркетинг на прикладі «Макдональдса» [Текст] / Ю. О. Юрчук, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : тези Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, 8 квіт. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 107
62 Юрчук, Ю. О.
Реклама в Instagram як тренд сучасного бізнесу [Текст] / Ю. О. Юрчук, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : тези Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, 8 квіт. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 108
63 Ханецька, Д. А.
Імідж як фaктop фopмувaння кoнкуpентoспpoмoжнoсті підпpиємствa [Текст] / Д. А. Ханецька, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Харків, 8 квіт. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 102
64 Шевченко, К. Г.
Аналіз цінової політики молочних виробів ритейлерів міста Харкова [Текст] / К. Г. Шевченко, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : тези Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, 8 квіт. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 104
65 Закора, Ю. О.
Важливість факторів імпульсивних покупок [Текст] / Ю. О. Закора, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Харків, 8 квіт. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 69
66 Клименко, М. С.
Таргетована реклама у Facebook та ремаркетинг [Текст] / М. С. Клименко, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Харків, 8 квіт. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 71
67 Шлапак, А. В.
Принципи та підходи до обґрунтування рекламної кампанії підприємства [Текст] / А. В. Шлапак, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 65-73
68 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Формування елементів політики просування професійного ресторанного обладнання [Текст] / К. С. Олініченко, Ю. О. Юрчук // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Вип. 2 (32). - С. 170-179
69 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетингова політика розподілу [Текст] : навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни для студентів спец. Маркетинг усіх форм навчання / К. С. Олініченко, О. М. Прядко. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. - 85 с. - Б. ц.
Повний текст
70 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Онлайн-навчання як сучасний тренд освіти [Текст] / К. С. Олініченко // Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти : тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 25 верес. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 286-287
71 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Засоби просування ковбасної продукції на українському ринку [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Р. Бєлавіна // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 119-120
72 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Особливості просування професійного ресторанного обладнання на українському ринку: погляд студентів за результатами стажування [Текст] / К. С. Олініченко, М. П. Клименко, Ю. О. Юрчук // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 60-67
73
Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу [Текст] : кол. монографія / В. В. Євлаш, І. М. Гурікова, І. Г. Петренко, О. В. Коновалова, К. С. Олініченко, Л. В. Газзаві-Рогозіна, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, І. В. Морозов. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. - 663 с. - Б. ц.
74 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Інноваційний розвиток трудового ресурсу запорука конкурентоспроможності [Текст] / К. С. Олініченко, І. В. Олініченко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. ХXVІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, у 5 ч. - Харків : НТУ «ХПІ» , 2020. - Ч. III. - С. 225
75 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко, М. С. Кліменко // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 3. - С. 34-43
76 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Особливості створення туристичних брендів [Текст] / К. С. Олініченко, К. Є. Заброда // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. ХXVІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, у 5 ч. - Харків : НТУ «ХПІ», 2020. - Ч. III. - С. 224
2019
77 Доношенко, І. М.
Розвиток маркетингових технологій у світі [Текст] / І. М. Доношенко, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, 3 квіт. 2019 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2019. - Ч. 2. - С. 197
78
Smart solutions: Risk management of crypto-assets and blockchain technology [Electronic resource] / I. Bashynska, M. Malanchuk, O. Zhuravel, K. Olinichenko // International Journal of Civil Engineering and Technology. - 2019. - Vol. 10, Issue 2. - С. 1121 - 1131
Повний текст
79 Баклицька, А. А.
Формування політики просування автомобілів Renault ТОВ «Соллі Плюс» [Текст] / А. А. Баклицька, Б. В. Хандога ; наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2019. - С. 3-10
80 Головня, К. О.
Стратегічне маркетингове планування сучасного ритейлера [Текст] / К. О. Головня, Ю. С. Яремчук ; наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2019. - С. 11-19
81 Клименко, М. С.
Формування елементів політики просування професійного ресторанного обладнання [Текст] / М. С. Клименко, Ю. О. Юрчук ; наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2019. - С. 29-37
82 Баклицька, А. А.
Маркетингове дослідження асортименту кав’ярень Харкова [Текст] / А. А. Баклицька, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, 3 квіт. 2019 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2019. - Ч. 2. - С. 193
83 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Заходи із забезпечення конкурентних переваг онлайн-ритейлу [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, Т. Б. Мороз // Problèmes et perspectives d'introduction de la recherche scientifique innovante : collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la conférence scientifique et pratique internationale, 29 novembre, 2019. - Bruxelles : Plateforme scientifique européenne, 2019. - Vol. 1. - P. 56-58
84 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Удосконалення маркетингового плану ТОВ «Соллі Плюс» [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль // The Modern Trends in the Development of Business Social Responsibility : III International Scientific Conference, June 28h, 2019. - Lisbon : Baltija Publishing, 2019. - P. 96-99
85 Жегус, Олена Валентинівна.
Оптимізація сайта закладу вищої освіти як інструменту інтернет-маркетингу [Текст] / О. В. Жегус, К. С. Олініченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2019. - Вип. 2 (30). - С. 160-175
86
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, І. Ю. Мелушова, О. П. Афанасьєва, О. М. Прядко, К. С. Олініченко, І. Ю. Тарасов, М. В. Михайлова, Г. С. Чміль. - 2-е вид., доповн. - Харків : Монограф, 2019. - 290 с. - Б. ц.
2018
87 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Перспективи розвитку українського ритейлу [Текст] / К. С. Олініченко, А. О. Жалніна // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 80-річчю з дня народж. ректора ун-ту (1988-1991 рр.), д-ра техн. наук, проф., чл.-кор. ВАСГНІЛ Бєляєва М. І., м. Харків, 19 листоп. 2018 р. - Харків : ХДУХТ, 2018. - Ч. 2. - С. 133-134
Повний текст
88
Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освіти [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко, Г. Л. Чміль, Д. С. Шкреба // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2018. - Вип. 1 (27). - С. 150-161
Повний текст
89
Оцінка конкурентоспроможності продукції українського споживчого ринку [Текст] / І. В. Фаріон, В. С. Шипілов ; наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2018. - С. 91–99
2017
90 Баранова, А. О.
Сучасні лекції як організаційно-методична форма навчання [Текст] / А. О. Баранова, К. С. Олініченко // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Імплементація нових стандартів освіти : тези доп. ХІV Всеукр. наук.-метод. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 29 верес. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 363-364
91 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Шляхи збільшення реалізації продукції засобами маркетингової логістики [Текст] / К. С. Олініченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Вип. 1 (25). - С. 233-245
Повний текст
92 Тесленко, В. С.
Інструменти реклами торговельного підприємства [Текст] / В. С. Тесленко, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 6 квіт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 243
93
Маркетинг промислового підприємства [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, А. В. Красноусов. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 104 с. - Б. ц.
94 Баранова, А. О.
Економічна сутність товарних запасів як об’єктів бухгалтерського обліку та контролю [Текст] / А. О. Баранова, К. С. Олініченко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 18 трав. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 9-10
95 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Формування стандартів споживання на принципах проактивного маркетингу [Текст] / О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 18 трав. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 173-174
96 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Використання користувальницького контенту для просування та впізнаваності бренду [Текст] / К. С. Олініченко // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 69-71
Повний текст
97
Промисловий маркетинг [Текст] : навч. посібник у структур.-логіч. схемах / Г. Л. Чміль, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко, А. В. Красноусов. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 89 с. - Б. ц.
98 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Сучасні тенденції реклами в інтернеті [Текст] / К. С. Олініченко // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. ХІ Міжнар. наук.- практ. конф., 23 листоп. 2017 р. - Київ : КНТЕУ, 2017. - С. 161-163
99 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Аffiliate маркетинг в сучасній Україні [Текст] / К. С. Олініченко, О. П. Афанасьєва // Актуальні проблеми науково-промислового комплексу регіонів : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рубіжне, 18-24 квіт. 2017 р. - Харків : Пепит, 2017. - С. 111-113
100 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Дослідження затребуваності послуг аніматорів у готелі [Текст] / К. С. Олініченко, М. А. Байрачна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доп. ХXІV Міжнар. наук.-практ. конф., 18-20 трав. 2017 р. - Харків : НТУ «ХПІ», 2017. - Ч. 3. - С. 111-232
101 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетингове дослідження українського ринку какао порошку та його замінників [Текст] / К. С. Олініченко, О. С. Юркевич // Маркетинг майбутнього: виклики та реалії : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25 жовт. 2017 р. - Київ : Держ. ун-т телекомунікацій, 2017. - С. 183-184
102 Юркевич, О. С.
Перспективи використання замінників какао в кондитерській галузі України [Текст] / О. С. Юркевич, наук. керівник К. С. Олініченко // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищої освіти. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 249-259
103 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : монографія / К. С. Олініченко. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 270 с. - Б. ц.
104
Торговельне підприємництво [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, І. Ю. Мелушова, А. В. Красноусов, К. С. Олініченко. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 214 с. - Б. ц.
105
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва, О. В. Жегус, Т. С. Калужинова, А. В. Красноусов, Н. М. Кривошеєва, І. Ю. Мелушова, М. В. Михайлова, К. С. Олініченко, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Г. Л. Чміль. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 296 с. - Б. ц.
2016
106 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 10.03.2016 / К. С. Олініченко ; наук. керівник Л. І. Безгінова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2016. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
107
Промисловий маркетинг [Текст] : практикум для студентів ден. форми навч. напряму підгот. 6.030507 Маркетинг / уклад.: К. С. Олініченко, А. В. Красноусов, Г. Л. Чміль. - [Б. м.] : Вид-во «Монограф» ФОП Іванченко І. С., 2016. - 60 с. - Б. ц.
Повний текст
2015
108 Савицька, Наталія Леонідівна.
Рекламний менеджмент [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, Г. А. Синицина, К. С. Олініченко. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2015. - 169 с. - Б. ц.
Повний текст
109 Чміль, Ганна Леонідівна.
Маркетингові аспекти сталого розвитку підприємства: гносеологія та організація директ маркетингу [Текст] / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Наукові праці Міжрегіон. акад. упр. персоналом. Екон. науки. - Київ : Видавн. дім «Гельветика». - Вип. 4 (71). - С. 73-81
Повний текст