Чміль Ганна Леонідівна


Усі роботи автора Роботи, що індексуються у Scopus Роботи, що індексуються у WoS Із повним текстом

Науковий доробок в БД "Праці науковців ДБТУ" та БД "Охоронні документи"

Бібліографічний опис Посилання
2024
1А. с. 129633 Україна
Науковий твір: «Організаційно-методичні аспекти аналізу в управлінні інноваційним розвитком підприємства» [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль, І. В. Нестеренко, Н. С. Ковалевська ; Опубл. 04.09.2024. - Б. ц.
Повний текст
2 Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації [Текст] / О. М. Прядко, Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2024. - № 1. - С. 84-90
Повний текст
3 Чміль, Ганна Леонідівна.
Резильєнтний аудит маркетингової діяльності підприємств торгівлі на засадах цифровізації [Текст] / Г. Л. Чміль, В. С. Конюхов // Причорноморські економічні студії. - 2024. - Вип. 85. - С. 89-95
4
Diagnostics as a Tool for Managing Behavior and Economic Activity of Retailers in the Conditions of Digital Business Transformation [Electronic resource] / N. Kashchena, H. Chmil, I. Nesterenko, O. Lutsenko, N. Kovalevska // Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies. - 2024. - Vol. 194. - P. 149-173. - DOI 10.1007/978-3-031-53984-8_7. -
Повний текстПовний текст
5 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних систем [Текст] / І. Г. Бубенець, Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко // Інфраструктура ринку. - 2024. - Вип. 76. - С. 142-146
6 Оганов, Я. О.
Екологічний маркетинг як інструмент забезпечення стійкості бізнесу [Текст] / Я. О. Оганов ; наук. керівник Г. Л. Чміль // Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих вчених, м. Харків, Держ. біотехнол. ун-т, 26 квіт. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - С. 406-408
7 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Трансформація комунікаційної політики для забезпечення резильєнтності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, О. М. Прядко // Бізнес Інформ. - 2024. - № 2. - С. 338-345
8 Чміль, Ганна Леонідівна.
Моніторинг аудиторії соціальних мереж в Україні [Текст] / Г. Л. Чміль, К. А. Новаківський, В. А. Демидова // Економіка та суспільство. - 2024. - № 63
9 Конюхов, В. С.
Цифрові рішення в аудиті маркетингової діяльності підприємств торгівлі [Текст] / В. С. Конюхов ; наук. керівник Г. Л. Чміль // Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 5-16 лют. 2024 р. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2024. - С. 254-256
10
Design of a universal low-temperature rotary apparatus for making meat and vegetable products considering the integrated adaptive mechanism [Electronic resource] / A. Zahorulko, N. Penkina, T. Zhelieva, H. Chmil, M. Prykhodko, O. Kobets, S. Need // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2024. - Vol. 3, Issue 11 (129). - P. 14–24. - DOI 10.15587/1729-4061.2024.305550. -
Повний текстПовний текст
11
Devising a methodological approach to identifying the economic potential of production costs for eco-innovative products [Electronic resource] / I. Nesterenko, N. Kashchena, H. Chmil, O. Chumak, Yu. Shtyk, O. Nesterenko, N. Kovalevska // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2024. - Vol. 3, Issue 13 (129). - P. 6-15. - DOI 10.15587/1729-4061.2024.304805. -
Повний текстПовний текст
2023
12 Chmil, Hanna.
Forming the value of a retail brand using digital technologies [Text] / H. Chmil, K. Polevych // Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва : мaтepiaли Міжнар. наук.-практ. конф., м. Івано-Франківськ, 27-28 квіт. 2023 р. - Львів : Вид. Кошовий Б.-П. О., 2023. - С. 498-501
Повний текст
13
Management on Basis of Balanced Scorecard [Text] / N. Kashchena, I. Nesterenko, H. Chmil, N. Kovalevska, V. Velieva, O. Lytsenko // Journal of Information Technology Management. - 2023. - Vol. 15, Issue 4. - Р. 80-96
Повний текст
14 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, О. М. Прядко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2023. - № 3 (83). - С. 102-110
Повний текст
15 Чміль, Ганна Леонідівна.
Маркетингові активи в системі управління результативністю діяльності промислових підприємств [Текст] / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, І. Г. Бубенець // Економіка та суспільство. - 2023. - Вип. 53
Повний текст
16 Чміль, Ганна Леонідівна.
Цифровізація бізнесу в ритейлі: передумови та перспективи [Текст] / Г. Л. Чміль, О. І. Вац // Проблеми та перспективи підприємницьких структур за умов нестійких процесів розвитку економіки : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 6 квіт. 2023 р. - Київ : НАУ, 2023. - С. 139-141
17 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, Е. В. Пахуча // Економіка і регіон. - 2023. - № 1 (88). - С. 70-80
Повний текст
18 Кащена, Наталія Борисівна.
Стратегічне управління біокластером на засадах ЗСП [Текст] / Н. Б. Кащена, І. В. Нестеренко, Г. Л. Чміль // Інфраструктура ринку. - 2023. - Вип. 71. - С. 135-142
Повний текст
19 Прядко, Ольга Миколаївна.
Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG [Текст] / О. М. Прядко, Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2023. - Вип. 1 (81). - С. 84-92
Повний текст
20 Чміль, Ганна Леонідівна.
Формування стратегії адаптивної цифрової поведінки суб’єктів господарювання [Текст] / Г. Л. Чміль // Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри : кол. монографія. - Львів : Вид. Кошовий Б.-П. О., 2023. - С. 504-526
Повний текст
21
Digitalization of Biocluster Management on Basis of Balanced Scorecard [Electronic resource] / N. B. Kashchena, I. Nesterenko, H. Chmil, N. Kovalevska, V. Velieva, O. Lytsenko // Journal of Information Technology Management. - 2023. - Vol. 15, Issue 4. - P. 80-96. - DOI 10.22059/jitm.2023.94711. -
Повний текстПовний текст
22 Кащена, Наталія Борисівна.
Теоретичний базис стратегічного управління інноваційними кластерами [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль, І. В. Нестеренко // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 20-21 квіт. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 246-249
Повний текст
23 Чміль, Ганна Леонідівна.
Моніторинг розвитку промислових ринків України: стан та перспективи в умовах глобалізації [Текст] / Г. Л. Чміль, Н. Б. Кащена, Р. М. Остапенко // Наукові праці Міжрегіон. акад. упр. персоналом. Екон. науки. - 2023. - Вип. 3 (70). - С. 37-45
Повний текст
24 Кащена, Наталія Борисівна.
Стратегічний аналіз в управлінні діяльністю підприємств агробізнесу: організаційно-методичний аспект [Текст] / Н. Б. Кащена, Р. М. Остапенко, Г. Л. Чміль // Наукові праці Міжрегіон. акад. упр. персоналом. Екон. науки. - 2023. - Вип. 2 (69). - С. 40-46
Повний текст
25 Кащена, Наталія Борисівна.
Концептуальні основи стратегічного управління підприємствами біокластеру на засадах діджиталізації [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль, І. В. Нестеренко // Проблеми та перспективи підприємницьких структур за умов нестійких процесів розвитку економіки : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 6 квіт. 2023 р. - Київ : НАУ, 2023. - С. 139-141
Повний текст
26
Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market [Electronic resource] / N. Savytska, V. Babenko, H. Chmil, O. Priadko, I. Bubenets // Journal of Information Technology Management. - 2023. - Vol. 15, Issue 1. - P. 124-134. - DOI 10.22059/jitm.2023.90740. -
Повний текстПовний текстПовний текст
27 Чміль, Ганна Леонідівна.
Бюджетування як інструмент контролю витрат на збут інноваційної продукції [Текст] / Г. Л. Чміль, Н. Б. Кащена, І. В. Нестеренко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 219-221
Повний текст
28
Маркетингова політика розподілу [Електронний ресурс] : практикум здобувачам першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування спец. 075 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад.: К. С. Олініченко, О. М. Прядко, Г. Л. Чміль. - Харків : [б. в.], 2023. - 123 с. : табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/33908 (Репозиторій). - Бібліогр.: с. 105-107. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
29 Чміль, Ганна Леонідівна.
Вплив цифрових технологій на поведінку суб’єктів споживчого ринку в контексті протидії гібридним загрозам [Electronic resource] = The Impact of Digital Technologies on the Behavior of Consumer Market Actors in the Context of Countering Hybrid Threats / Г. Л. Чміль, К. Лукавецький // National Resilience as a strategy for ensuring national security: military challenges and the latest concepts of the international security environment : monograph. - Opole, 2023. - P. 321-330
Повний текст
30
Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» [Електронний ресурс] : метод. вказівки до виконання та захисту кваліфікац. роботи здобувачам першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування, спец. 075 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; уклад.: Н. Л. Савицька [та ін.]. - Харків : [б. в.], 2023. - 74 с. : табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/33163 (Репозиторій). - Б. ц.
Повний текстПовний текст
2022
31 Кащена, Наталія Борисівна.
Інформаційне забезпечення управління реалізацією товарів в підприємствах торгівлі: обліково-аналітичний аспект [Текст] : монографія / Н. Б. Кащена, Н. М. Носач, Г. Л. Чміль. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2022. - 264 с. - Б. ц.
32
Digitalization as a Trend of Modern Development of the World Economy [Electronic resource] / N. Bezrukova, L. Huk, H. Chmil, L. Verbivska, O. Komchatnykh, Y. Kozlovskyi // WSEAS Transactions on Environment and Development. - 2022. - Vol. 18. - P. 120-129. - DOI 10.37394/232015.2022.18.13. -
Повний текстПовний текст
33
Applied Research of Digital Readiness of Retails [Electronic resource] / N. Savytska, O. Zhehus, H. Chmil, N. Ushakova, T. Androsova, O. Priadko // WSEAS Transactions on Environment and Development. - 2022. - Vol. 18. - P. 798-809. - DOI 10.37394/232015.2022.18.75. -
Повний текстПовний текст
34 Чміль, Ганна Леонідівна.
Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту [Текст] / Г. Л. Чміль // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 10 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 179-182
Повний текст
35 Чміль, Ганна Леонідівна.
Розбудова системи контролю витрат на просування та продаж товарів і послуг [Електронний ресурс] / Г. Л. Чміль, Н. Б. Кащена, І. В. Нестеренко // Інфраструктура ринку. - 2022. - Вип. 68. - С. 163-169
Повний текст
36 Кащена, Н. Б.
Економічна активність суб’єктів господарювання: концепт, сутність та види [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль, Р. М. Остапенко // Наукові праці Міжрегіон. акад. упр. персоналом. Екон. науки. - Київ : Видавн. дім «Гельветика», 2022. - Вип. 3, № 66. - С. 120-126
Повний текст
37 Чміль, Ганна Леонідівна.
Пандемія Covid-19 як каталізатор зміни парадигми розвитку соціально-економічних систем [Текст] / Г. Л. Чміль // Вплив COVID-19 на національну безпеку, соціально-економічне середовище країни та здоров’я населення : монографія. - Суми : СумДУ, 2022. - С. 92-105
Повний текст
38 Чміль, Ганна Леонідівна.
Сутність і види маркетингових активів підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 220-222
39 Чміль, Ганна Леонідівна.
Імплементація інструментів digital-маркетингу в соціально-економічні процеси діяльності господарюючих суб’єктів [Текст] / Г. Л. Чміль // Innovative educational technologies: european experience and its application in training in economics and management : Scientific and pedagogic internship, Riga, October 10 – November 20, 2022. - Riga : Baltija Publishing, 2022. - P. 168-171
Повний текст
40 Чміль, Ганна Леонідівна.
Трендвочинг використання цифрових можливостей в роздрібній торгівлі [Текст] / Г. Л. Чміль // Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. тридцятиріччю ф-ту менеджменту та маркетингу, м. Київ, 08 груд. 2022 р. - Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2022. - С. 242-243
Повний текст
41 Чміль, Ганна Леонідівна.
Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль // Сучасні технологій комерційної діяльності і логістики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ, 3 листоп. 2022 р. - Київ : КНЕУ, 2022. - С. 147-150
Повний текст
42 Чміль, Ганна Леонідівна.
Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесу [Текст] / Г. Л. Чміль // Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 3-4 листоп. 2022 р. - 2022. - С. 339-341
Повний текст
43 Савицька, Наталія Леонідівна.
Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу [Текст] / Н. Л. Савицька, Г. Л. Чміль // Цифрова економіка та економічна безпека. - 2022. - Вип. 1 (01). - С. 112-117. - DOI https://doi.org/10.32782/dees.1-18.. -
Повний текстПовний текст
44 Чміль, Ганна Леонідівна.
Оцінка маркетингових кампаній мобільних застосунків у Facebook [Текст] / Г. Л. Чміль // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 222-224
Повний текст
45 Чміль, Ганна Леонідівна.
Роль маркетингових активів в формуванні конкурентних переваг підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 27 жовт. 2022 р. - 2022. - С. 1146-1148
Повний текст
46 Чміль, Ганна Леонідівна.
Особливості цифрової поведінки підприємств та споживачів у сфері роздрібної торгівлі [Текст] / Г. Л. Чміль // Тренди розвитку менеджменту, фінансів та бізнес-технологій в умовах формування сучасної економіки та суспільства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 30 листоп. 2022 р. - Київ : Міжнародний європейський університет, 2022. - С. 410-414
Повний текст
47 Пахуча, Еліна Вікторівна.
Маркетингові технології просування органічної продукції в умовах цифровізації [Текст] / Е. В. Пахуча, Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко // Економіка і регіон. - 2022. - Вип. 3 (86). - С. 72-79
48 Чміль, Ганна Леонідівна.
Моделювання стратегії адаптивної цифрової поведінки підприємства роздрібної торгівлі [Текст] / Г. Л. Чміль // Marketing of innovations. Innovations in marketing : International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. - Bielsko-Biala : WSEH, 2022. - С. 173-175
Повний текст
49 Кащена, Наталія Борисівна.
Управління інноваційними біокластерами в умовах цифровізації: організаційно-методичний аспект [Текст] / Н. Б. Кащена, І. В. Нестеренко, Г. Л. Чміль // Інфраструктура ринку. - Одеса : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - Вип. 71. - С. 71-78
Повний текст
50 Кащена, Наталія Борисівна.
Маркетингові активи в контексті управління результативністю діяльності промислових підприємств [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль, Р. М. Остапенко // Наукові праці Міжрегіон. Акад. управління персоналом. Екон. науки. - 2022. - Вип. 3 (66). - С. 120-126
51 Чміль, Ганна Леонідівна.
Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства [Текст] / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, Е. В. Пахуча // Економіка і регіон. - 2022. - № 2 (85). - С. 26-33
Повний текст
52 Чміль, Ганна Леонідівна.
Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2022. - Вип. 3 (79). - С. 103-110
Повний текст
53 Чміль, Ганна Леонідівна.
Організаційні аспекти діяльності торговельного кластеру в період цифрових трансформацій економіки [Текст] / Г. Л. Чміль // Причорноморські економічні студії. - 2022. - Вип. 77. - С. 105-111
Повний текст
54 Чміль, Ганна Леонідівна.
Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємства в сучасних умовах ринку [Текст] / Г. Л. Чміль // Економіко-правові та управлінсько-технологічні виміри сьогодення: молодіжний погляд : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Дніпро, 4 листоп. 2022 р. - Дніпро : Ун-т митної справи та фінансів, 2022. - Т. 3. - С. 183-185
Повний текст
55 Чміль, Ганна Леонідівна.
Організаційно-управлінська модель комунікативної політики підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених м. Харків, 28 жовт. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 232-234
Повний текст
56 Чміль, Ганна Леонідівна.
Тенденції та напрями розвитку цифровізації економіки в Україні [Текст] / Г. Л. Чміль // Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика : матеріали VI Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ, 22 листоп. 2022 р. - Київ : Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2022. - С. 280-284
Повний текст
57 Чміль, Ганна Леонідівна.
Сутність та види маркетингових активів підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 220-222
Повний текст
58 Чміль, Ганна Леонідівна.
Digital-маркетинг як інноваційний інструмент управління [Текст] / Г. Л. Чміль // Сучасні проблеми економіки та бізнесу : матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 10-11 листоп. 2022 р. - Київ : НАУ, 2022. - С. 245-248
Повний текст
59 Чміль, Ганна Леонідівна.
Основні тригери зміни парадигми економічної поведінки суб’єктів споживчого ринку [Текст] / Г. Л. Чміль // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали VIІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Кременчук, 15-16 листоп. 2022 р. - Кременчук : КрНУ, 2022. - С. 202-205
Повний текст
2021
60 Чміль, Ганна Леонідівна.
Методологія адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки [Електронний ресурс] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 29.09.2021 / Г. Л. Чміль ; наук. конс. Н. Л. Савицька ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2021. - 516 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15061 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 12-19, 404-451. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
61 Чміль, Ганна Леонідівна.
Порівняльна модель масс-маркетингу та директ-маркетингу [Текст] / Г. Л. Чміль // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2021. - Bielsko-Biala : WSEH, 2021. - С. 173-175
Повний текст
62 Савицька, Наталія Леонідівна.
Клієнт-орієнтоване управління в готельно-ресторанному бізнесі [Електронний ресурс] : моногр. / Н. Л. Савицька, Г. Л. Чміль, Н. М. Джгуташвілі ; Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : [б. в.], 2021. - 211 с. : рис., табл. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/905 (Репозіторій). - Бібліогр.: с. 186-208 (225 назв). - Б. ц.
Повний текстПовний текст
63
The Influence of Factors on the Level of Digitalization of World Economies [Electronic resource] / O. Pyroh, K. Kalachenkova, V. Kuybida, H. Chmil, V. Kiptenko, O. Razumova // International journal of computer science and network security. - 2021. - Vol. 21, Issue 5. - С. 183-191. - DOI 10.22937/IJCSNS.2021.21.5.26. -
Повний текстПовний текстПовний текст
64 Чміль, Ганна Леонідівна.
Торговельний кластер як складна мегафункціональна система взаємодії стейкхолдерів в умовах цифровізації [Текст] / Г. Л. Чміль // Цифрова трансформація бізнесу: виклики і можливості для партнерства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Мелітополь, Тавр. держ. агротехнол. ун-т, 9-10 верес. 2021 р. - Мелiтополь : ТДАТУ, 2021. - С. 62-64
Повний текст
65 Савицька, Наталія Леонідівна.
Клієнт-орієнтоване управління в готельно-ресторанному бізнесі [Текст] / Н. Л. Савицька, Г. Л. Чміль, Н. М. Джгуташвілі. - Харків : Вид. Іванченко І. С., 2021. - 176 с. - Б. ц.
66
Factors for ensuring the quality characteristics of reported financial infirmation [Text] / N. Kaschena, H. Chmil, H. Verzilova, I. Kononov, А. Lachkov // Research and Innovation : Conference proceedings. - New York : Yunona Publishing, 2021. - P. 107-111
Повний текст
67 Чміль, Ганна Леонідівна.
Феномен споживчої влади в умовах глобалізації [Текст] / Г. Л. Чміль // B2B MARKETING : матеріали ХV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, Київ. політехніч. ін-т ім. Ігоря Сікорського, 29 верес. 2021 р. - Київ : КПІ, 2021. - С. 314-323
Повний текст
68 Чміль, Ганна Леонідівна.
Імплементація тренд-технологій концепції «індустрія 4.0» в організацію діяльності ритейлу [Текст] / Г. Л. Чміль, К. В. Полевич // Вісник Хмельниц. нац. ун-ту. - 2021. - № 1 (290). - С. 313-319
Повний текст
69 Чміль, Ганна Леонідівна.
Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика [Текст] : монографія / Г. Л. Чміль. - Харків : Вид. Іванченко І. С., 2021. - 377 с. - Б. ц.
Повний текст
70 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Освітня система, орієнтована на студента, як виклик сьогодення [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців : матеріали Третьої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 27 трав. 2021 р. - 2021. - С. 196-197
Повний текст
71 Чміль, Ганна Леонідівна.
Цифровізація діяльності суб’єктів споживчого ринку: можливості та загрози [Текст] / Г. Л. Чміль // Вісник Харків. нац. ун-ту ім. В. Н. Каразіна. Серія: Міжнар. відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - Харків : ХНУ iм. В. Н. Каpазiна, 2021. - № 13. - С. 124-134. - DOI 10.26565/2310-9513-2021-13-13. -
Повний текстПовний текст
72 Чміль, Ганна Леонідівна.
Методологія адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 29.09.2021 / Г. Л. Чміль ; наук. конс. Н. Л. Савицька ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2021. - 42 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15012 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 32-38. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
73 Chmil, Hanna.
Stages and configurators of the consumer market economic entities behavior digital transformation [Text] / H. Chmil // Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : materials of the Monthly International Scientific and Practical Conference, Tallinn, February 24-26, 2021. - Tallinn : Teadmus OÜ, 2021. - P. 8-9
Повний текст
74 Чміль, Ганна Леонідівна.
Цифровізація як інструмент підвищення ефективності та конкурентоздатності економіки України [Текст] / Г. Л. Чміль // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків. - 2021. - С. 75-77
Повний текст
75 Чміль, Ганна Леонідівна.
Теоретико-методологічний базис цифрової адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку [Текст] / Г. Л. Чміль // Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, Нац. аграр. ун-т, 21 жовт. 2021 р. - Київ : НАУ, 2021. - Т. 1. - С. 143-145
Повний текст
76 Чміль, Ганна Леонідівна.
Inbound marketing: теоретичний базис [Текст] / Г. Л. Чміль // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, Держ. біотехнол. ун-ту, 22 жовт. 2021 р. - Харків : ДБТУ, 2021. - С. 309-311
Повний текст
77 Чміль, Ганна Леонідівна.
Патерни споживчої поведінки в цифровому середовищі [Текст] / Г. Л. Чміль // Маркетингова освіта в Україні : матеріали V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, Київ. нац. екон. ун-т, 7-8 жовт. 2021 р. - Київ : КНЕУ, 2021. - С. 242-244
Повний текст
78 Чміль, Ганна Леонідівна.
Рекламна кампанія як інструмент модифікації поведінки покупців [Текст] / Г. Л. Чміль, К. В. Шевченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 22 жовт. 2021 р. - Харків : ДБТУ, 2021. - С. 311-314
Повний текст
79
Entrepreneurial characteristics as factors of human development [Electronic resource] / N. Savytska, Nataliya Kaschena, H. Chmil, I. Muda, K. Olinichenko // International Journal of Entrepreneurship. - 2021. - Vol. 25, Issue 6. - С. 1-9
Повний текстПовний текст
80 Чміль, Ганна Леонідівна.
Трансформація простору функціонування бізнес-структур під впливом цифровізації: вимір маркетплейсів [Текст] / Г. Л. Чміль // Вісник ХНАУ ім. В. В. Докучаєва. Серія: Екон. науки. - 2021. - № 1. - С. 391-405
Повний текст
81 Чміль, Ганна Леонідівна.
Трансформація економічної поведінки та сталий розвиток підприємств в умовах індустрії 4.0 [Текст] / Г. Л. Чміль // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учен., м. Львів. - 2021. - С. 266-267
Повний текст
82 Чміль, Ганна Леонідівна.
Модернізація інформаційно-технологічної інфраструктури торговельного підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль // Стратегії та інновації: актуальні управлінські практики : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Кривий Ріг. - 2021. - С. 356-358
Повний текст
83 Чміль, Ганна Леонідівна.
Технології RFID та Інтернет речей як реалізація концепції "Торгівля 4.0" [Текст] / Г. Л. Чміль // Модернізація економіки: сучасні реалії, прогнозні сценарії та перспективи розвитку : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Херсон. - Херсон : ФОП Вишемирський В. С., 2021. - С. 112-114
Повний текст
84 Чміль, Ганна Леонідівна.
Сценарії розвитку суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки України [Текст] / Г. Л. Чміль // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р. - 2021. - Ч. 1. - С. 138-139
Повний текст
85 Чміль, Ганна Леонідівна.
Трансформація сучасного ритейлу: соціально-економічний аспект [Текст] / Г. Л. Чміль // Трансформаційні процеси в Україні у контексті цивілізаційних і глобалізаційних викликів ХХІ ст. : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Переяслав, 28 трав. 2021 р. - 2021. - С. 104-107
Повний текст
86 Чміль, Ганна Леонідівна.
Інформаційний прогрес як передумова цифрової трансформації мікроекономічних систем ритейлу [Текст] / Г. Л. Чміль // Трансформаційні зміни національної економіки в умовах євроінтеграції : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Дубляни, 27-28 трав. 2021 р. - 2021. - С. 92-96
Повний текст
87 Чміль, Ганна Леонідівна.
Директ-маркетинг: функції та значення [Текст] / Г. Л. Чміль // Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Полтава, Полтав. держ. аграр. ун-т, 17 листоп. 2021 р. - Полтава : ПДАУ, 2021. - С. 467-469
Повний текст
88 Чміль, Ганна Леонідівна.
Принципи Inbound маркетингу [Текст] / Г. Л. Чміль // Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів освіти та молодих вчен., м. Вінниця, Вінниц. кооп. ін-т, 23-24 листоп. 2021 р. - 2021. - С. 249-252
Повний текст
89 Chmil, Hanna.
Using digital content in promoting the value of the retail brand [Text] / H. Chmil, K. Polevych, D. Babenko // Materials of International Congress on Business and Marketing'21. - Стамбул, 2021
90 Чміль, Ганна Леонідівна.
Економічна взаємодія суб’єктів споживчого ринку в умовах індустрії 4.0 [Текст] / Г. Л. Чміль // Цифрова економіка та інформаційні технології : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ. - 2021. - С. 200-202
Повний текст
2020
91 Чміль, Ганна Леонідівна.
Стратегічний аналіз діяльності підприємства індустрії гостинності: виклики COVID-19 [Текст] / Г. Л. Чміль // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 8. - С. 14-17. - DOI https://doi.org/10.37634/efp.2020.8.3.. -
Повний текстПовний текст
92 Чміль, Ганна Леонідівна.
Маркетинг як інструмент управління поведінкою суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації [Електронний ресурс] / Г. Л. Чміль // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, 23 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 228-229
Повний текст
93 Chmil, Hanna.
Digitalization as a behaviour transformation tool of consumer market economic entities [Text] / H. Chmil // Majesty Of Marketing : XVІ International scientific and practical conference for students and young scientists, Dnipro, National Technical University Dnipro Polytechnic, 10.12.2020. - Dnipro : Dnipro University of Technology, 2020. - P. 40-41
Повний текст
94 Чміль, Ганна Леонідівна.
Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування послуг підприємства індустрії гостинності [Текст] / Г. Л. Чміль // Ефективна економіка. - 2020. - № 8. - С. 1-6. - DOI 10.32702/2307-2105-2020.8.55. -
Повний текстПовний текст
95 Чміль, Ганна Леонідівна.
Обґрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії гостинності на ринку [Текст] / Г. Л. Чміль // Економіка та держава. - 2020. - № 8. - С. 62-65
Повний текст
96 Чміль, Ганна Леонідівна.
Аналіз діяльності компанії в індустрії гостинності [Текст] / Г. Л. Чміль // Інвестиції: практика та досвід. - 2020. - № 15-16. - С. 47-50
Повний текст
97 Чміль, Ганна Леонідівна.
Факторний аналіз фонду оплати праці персоналу компанії індустрії гостинності [Текст] / Г. Л. Чміль // Агросвіт. - 2020. - № 15. - С. 36-40. - DOI 10.32702/2306&6792.2020.15.36. -
Повний текстПовний текст
98 Чміль, Ганна Леонідівна.
Теоретичний базис управління економічною поведінкою підприємств [Текст] / Г. Л. Чміль // Дослідження, розробка і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, м. Дніпро, Нац. металург. акад. України, 3-4 груд. 2020 р. - Дніпро : НМетАУ, 2020. - С. 99-100
Повний текст
99 Чміль, Ганна Леонідівна.
Передумови розвитку цифрової трансформації мікроекономічних систем ритейлу [Текст] / Г. Л. Чміль // Вісник Хмельниц. нац. ун-ту. - 2020. - № 4, Т. 3. - С. 48-55. - DOI 10.31891/2307-5740-2020-284-4(3)-8. -
Повний текстПовний текст
100 Чміль, Ганна Леонідівна.
Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві [Текст] / Г. Л. Чміль, Г. Р. Верзілова // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації. - 2020. - Вип. 1. - С. 89-97
Повний текст
101 Савицька, Наталія Леонідівна.
Нова парадигма маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки [Текст] / Н. Л. Савицька, Г. Л. Чміль // Вісник Сум. нац. аграр. ун-ту. - 2020. - Вип. 2 (84). - С. 81-87. - DOI https://doi.org/10.32845/bsnau.2020.2.13. -
Повний текстПовний текст
102 Чміль, Ганна Леонідівна.
Споживча влада: теоретико-організаційний аспект в період цифрових трансформацій [Текст] / Г. Л. Чміль // Вісник Сум. нац. аграр. ун-ту. - 2020. - Вип. 3 (85). - С. 86-91. - DOI https://doi.org/10.32845/bsnau.2020.3.14. -
Повний текстПовний текст
103 Чміль, Ганна Леонідівна.
Цифровізація управління клієнтським досвідом у готельно-ресторанній індустрії [Текст] / Г. Л. Чміль, Н. М. Джгуташвілі // Бізнес Інформ. - 2020. - № 8. - С. 237-245
Повний текст
104 Чміль, Ганна Леонідівна.
Сучасний погляд на підготовку здобувачів вищої освіти у ХДУХТ [Текст] / Г. Л. Чміль // Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти : тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 25 верес. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 340-341
Повний текст
105 Чміль, Ганна Леонідівна.
Ґенеза економічної думки концепції «Індустрія 4.0» в умовах цифрової трансформації [Текст] / Г. Л. Чміль // Вісник Сум. нац. аграр. ун-ту. - Суми : НАУ, 2020. - Вип. 4 (86). - С. 71-75
Повний текст
106 Чміль, Ганна Леонідівна.
Способи збільшення метрик, що впливать на LTV [Текст] / Г. Л. Чміль, Т. Б. Мороз // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 143-144
Повний текст
107
Sustainable development of enterprises with digitalization of the economic management [Electronic resource] / O. Davydova, N. Kaschena, T. Staverska, H. Chmil // International Journal of Advanced Science and Technology. - 2020. - Vol. 29, Issue 8 : Special Issue. - P. 2370-2378
Повний текст
108 Лачков, А. С.
Особливості розвитку бренду у сфері автопродаж [Електронний ресурс] / А. С. Лачков, наук. керівник Г. Л. Чміль // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, 23 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 216-218
109 Чміль, Ганна Леонідівна.
Управління клієнтським досвідом в умовах цифрової економіки [Текст] / Г. Л. Чміль, Н. М. Джгуташвілі // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерц. діяльності ХДУХТ, 8-10 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 138-139
Повний текст
110 Чміль, Ганна Леонідівна.
Управління ефективністю підприємств ритейлу: виклики та методичний інструментарій оцінювання [Текст] / Г. Л. Чміль // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 141-142
Повний текст
111 Чміль, Ганна Леонідівна.
Трансформація поведінки економічних суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації [Текст] / Г. Л. Чміль // Сучасні реалії фінансово-економічного розвитку регіонів, галузей, підприємств, бізнесу : монографія. - Дніпро : Пороги, 2020. - С. 374-383
Повний текст
112 Krutova, A.
Stimulation of economic activity of enterprises as a driver of sustainable development of the national economy [Text] / A. Krutova, N. Kaschena, H. Chmil // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Вип. 1 (31). - P. 162-173
113 Верзілова, Ганна Романівна.
Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств [Електронний ресурс] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 01.10.2020 / Г. Р. Верзілова ; наук. керівник Г. Л. Чміль ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2020. - 250 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34726 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 11-13, 197-218. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
114 Верзілова, Ганна Романівна.
Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 01.10.2020 / Г. Р. Верзілова ; наук. керівник Г. Л. Чміль ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2020. - 24 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54576 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 19-21. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
115 Єгорова, Олена Миколаївна.
Управління інвестиційною діяльністю торговельних підприємств [Електронний ресурс] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра философіїї : за спец. 072 Фінанси, банківська справа та страхування. Галузь знань: 07 Управління та адміністрування / О. М. Єгорова ; наук. керівники: О. П. Близнюк, Г. Л. Чміль ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2020. - 278 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34734 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 11-15, 211-233. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
116 Чміль, Ганна Леонідівна.
Управління плануванням маркетингової діяльності підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / Г. Л. Чміль // Дослідження, розробка і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Дніпро, 4 груд. 2020 р. - Дніпро : НМетАУ, 2020. - С. 230-231
Повний текст
117 Krutova, A.
Enterprises’ economic activity stimulation as a driver of national economy sustainable development [Text] / A. Krutova, N. Kashchena, H. Chmil // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2020. - Вип. 1 (31). - С. 162-173
118 Джгуташвілі , Наталія Миколаївна.
Управління клієнт-орієнтованістю підприємств готельно-ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра філософії : за спец. 073 Менеджмент. Галузь знань 07 Управління та адміністрування / Н. М. Джгуташвілі ; наук. керівники: Н. Л. Савицька, Г. Л. Чміль ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2020. - 305 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15063 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 9-11, 222-241. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
2019
119 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Удосконалення маркетингового плану ТОВ «Соллі Плюс» [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль // The Modern Trends in the Development of Business Social Responsibility : III International Scientific Conference, June 28h, 2019. - Lisbon : Baltija Publishing, 2019. - P. 96-99
120 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Заходи із забезпечення конкурентних переваг онлайн-ритейлу [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, Т. Б. Мороз // Problèmes et perspectives d'introduction de la recherche scientifique innovante : collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la conférence scientifique et pratique internationale, 29 novembre, 2019. - Bruxelles : Plateforme scientifique européenne, 2019. - Vol. 1. - P. 56-58
121
Economic activity of enterprises: methodical aspects of assessment [Text] / O. Davydova, N. Chebanova, N. Kashchena, H. Chmil, N. Protsenko // SHS Web of Conferences NTI-UkrSURT. - 2019. - Vol. 67, № 06012. - С. 1-7. - DOI 10.1051/shsconf /20196706012. -
Повний текстПовний текст
122 Жегус, Олена Валентинівна.
Особливості формування бренду закладу вищої освіти [Текст] / О. В. Жегус, М. В. Михайлова, Г. Л. Чміль // Вісник Хмельниц. нац. ун-ту. - 2019. - № 5. - С. 111-114. - DOI 10.31891/2307-5740-2019-274-5-112-115. -
Повний текстПовний текст
123 Янчева, Ліана Миколаївна.
Просування послуг закладів вищої освіти [Текст] / Л. М. Янчева, Н. Л. Савицька, Г. Л. Чміль // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 15 трав. 2019 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2019. - Ч. 2. - С. 137-138
Повний текст
124
Digitalization of Economic Activity Management and Sustainable Enterprise’s Development [Text] / O. Davydova, N. Kaschena, T. Staverska, H. Chmil // International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE). - 2019. - Vol. 8, Issue 3C. - P. 195-200. - DOI 10.35940/ijrte.C1033.1183C19. -
Повний текстПовний текст
125 Чміль, Ганна Леонідівна.
Місце маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання торговельного підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль, Г. Р. Верзілова // Підприємництво та інновації. - 2019. - Вип. 10. - С. 179-182
Повний текст
126 Чміль, Ганна Леонідівна.
Обліково-аналітична класифікація маркетингових активів підприємств торгівлі [Текст] / Г. Л. Чміль, Г. Р. Верзілова // Економічний простір. - 2019. - № 151. - С. 201-211. - DOI 10.32782/2224-6282/151-17. -
Повний текстПовний текст
127
Оцінювання економічної активності підприємств як інструмент забезпечення їх сталого розвитку [Текст] / Г. Л. Чміль, О. Ю. Давидова, Н. В. Чебанова, Н. Б. Кащена, В. М. Проценко // Транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали XV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 6-8 черв. 2019 р. - Миргород : УкрДУЗТ, 2019. - Ч. 2. - С. 211-213
128
Behavioral models for ensuring the security of functioning and organizational sustainability of the enterprise [Electronic resource] / N. Savytska, H. Chmil, O. Hrabylnikova, O. Pushkina, M. Vakulich // Journal of Security and Sustainability Issues. - 2019. - Vol. 9, Issue 1. - С. 63 - 76. - DOI 10.9770/jssi.2019.9.1(6). -
Повний текстПовний текст
129 Мороз, Т. Б.
Стратегічні орієнтири та заходи із забезпечення конкурентних переваг підприємств торгівлі [Текст] / Т. Б. Мороз ; наук. керівник Г. Л. Чміль // Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2019. - С. 145-152
2018
130 Чмиль, Анна Леонидовна.
Комплексная оценка эффективности коммерческой деятельности предприятий розничной торговли [Текст] / А. Л. Чмиль // Вчені записки ТНУ ім. В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. - Київ, 2018. - Т. 29 (68), № 4. - С. 117-122
Повний текст
131 Кащена, Наталія Борисівна.
Маркетингове забезпечення антикризового управління торговельними підприємствами [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 4(47). - С. 69-74
Повний текст
132 Kaschena, N.
Technology for evaluating efficiency of the enterprise commercial activity [Text] : collective monograph / N. Kaschena, H. Chmil, N. Nosach. - New York : [s. n.], 2018. - 292 p. - Б. ц.
133 Савицька, Наталія Леонідівна.
Маркетингове обґрунтування виведення на ринок інноваційної харчової продукції [Текст] / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, Г. Л. Чміль // Науковий вісник Херсон. держ. ун-ту. Серія: Екон. науки. - 2018. - Вип. 30, Ч. 3. - С. 56-60
Повний текст
134 Sopko, V.
Theoretical aspects of the evaluation of the effectiveness of enterprise capital management [Text] / V. Sopko, N. Kashchena, H. Chmil // Financial and credit activity: problems of theory and practice. - 2018. - Vol. 2, Issue 25. - P. 350-356
135
Вплив освітніх технологій на маркетингову політику закладу вищої освіти [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко, Г. Л. Чміль, Д. С. Шкреба // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2018. - Вип. 1 (27). - С. 150-161
Повний текст
136 Чміль, Ганна Леонідівна.
Комплексна оцінка ефективності комерційної діяльності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Г. Л. Чміль // Вчені записки Тавр. нац. ун-ту ім. В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. - 2018. - Т. 29 (68), № 4. - С. 117-122
Повний текст
137 Чміль, Ганна Леонідівна.
Антикризовий маркетинг в управлінні комерційною діяльністю підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 17 трав. 2018 р. - Харків : ХДУХТ, 2018. - С. 348-349
138
Управління результативністю маркетингу [Текст] : опор. конспект лекцій з дисципліни / уклад.: Г. Л. Чміль, Н. Л. Савицька, І. Ю. Мелушова. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2018. - 100 с. - Б. ц.
139 Savytska, Nataliia.
Marketing study in the competitive positions of dairy industry enterprises [Text] / N. Savytska, H. Chmil, М. Redka // Молодий вчений. - 2018. - № 7 (59). - С. 281-285
Повний текст
140 Sopko, V. V.
Theoretical aspects of performance assessment of company capital management [Electronic resource] / V. V. Sopko, N. B. Kashchena, G. L. Chmil // Financial and Credit Activity-Problems of Theory and Practice. - 2018. - Vol. 2, Issue 25. - С. 350-356. - DOI 10.18371/fcaptp.v2i25.136829. -
Повний текстПовний текстПовний текст
141 Kaschena, Nataliia.
Technology for evaluating efficiency of the enterprise commercial activity [Text] / N. Kaschena, H. Chmil, N. Nosach // Structural transformations and problems of information economy formation : Collective monograph. - New York : Ascona Publishing, 2018. - P. 121-129
Повний текст
142 Chmil, Hanna.
The competentive capacity of trade enterprises [Text] / H. Chmil // Innovation management in marketing: modern trends and strategic imperatives : іnternational scientific-practical conference, April 12-13th, 2018. - Poznan : WSPiA Publishing, 2018. - P. 60-61
2017
143 Кащена, Наталія Борисівна.
Теоретичний базис результативності управління капіталом підприємства [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль // Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : матеріали доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 28 листоп. 2017 р. - Львів : ПрАТ «ВНЗ» Львів. ін-т, 2017. - С. 126-128
144 Чміль, Ганна Леонідівна.
Особливості маркетингової діяльності ВНЗ в умовах ринку [Текст] / Г. Л. Чміль, А. В. Красноусов // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Імплементація нових стандартів освіти : тези доп. XIV Всеукр. наук.-метод. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 29 верес. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 124-125
145
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва, О. В. Жегус, Т. С. Калужинова, А. В. Красноусов, Н. М. Кривошеєва, І. Ю. Мелушова, М. В. Михайлова, К. С. Олініченко, О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, Г. Л. Чміль. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 296 с. - Б. ц.
146
Управління результативністю маркетингу [Текст] : робоча навч. програма з дисципліни для студентів спец. 075 Маркетинг / уклад.: Г. Л. Чміль, Н. Л. Савицька. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 38 с. - Б. ц.
147
Промисловий маркетинг [Текст] : навч. посібник у структур.-логіч. схемах / Г. Л. Чміль, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко, А. В. Красноусов. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 89 с. - Б. ц.
148 Чміль, Ганна Леонідівна.
Моніторинг соціальних мереж [Текст] / Г. Л. Чміль, А. В. Красноусов // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 18 трав. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 191-192
149
Тренінг з маркетингових досліджень [Текст] : метод. вказівки для студентів спец. 075 Маркетинг / уклад.: Г. Л. Чміль [та ін.]. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 35 с. - Б. ц.
150
Маркетинг промислового підприємства [Текст] : навч. посібник / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, А. В. Красноусов. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 104 с. - Б. ц.
151
Вступ до спеціальності [Текст] : метод. вказівки до проведення тренінг-курсу для студентів спец. 075 Маркетинг / уклад.: Г. Л. Чміль, Н. Л. Савицька, М. В. Михайлова. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 34 с. - Б. ц.
2016
152 Кащена, Наталия Борисовна.
Методические аспекты оценки эффективности использования капитала предприятия [Текст] / Н. Б. Кащена, А. Л. Чмиль, М. Костинская // European Journal of Scientific Research. - 2016. - Vol. 2, № 1 (13). - С. 690-696
Повний текст
153 Кащена, Наталия Борисовна.
Оценка и прогнозирование рыночной стоимости акций предприятия [Текст] / Н. Б. Кащена, А. Л. Чмиль, М. Костинская // Cambridge Journal of Education and Science. - 2016. - Vol. 3, № 1 (15). - С. 193-199
Повний текст
154
Промисловий маркетинг [Текст] : практикум для студентів ден. форми навч. напряму підгот. 6.030507 Маркетинг / уклад.: К. С. Олініченко, А. В. Красноусов, Г. Л. Чміль. - [Б. м.] : Вид-во «Монограф» ФОП Іванченко І. С., 2016. - 60 с. - Б. ц.
Повний текст
155 Красноусов, А. В.
Маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств [Текст] / А. В. Красноусов, Г. Л. Чміль // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 трав. 2016 р. - Харків : ХДУХТ, 2016. - С. 187-188
156 Чміль, Ганна Леонідівна.
Маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Г. Л. Чміль // Modern transformation of economics and manadgement in the era of globalization : іnternational scientific-practical conference, Conference proceedings, January 29, 2016. - Klaipeda : Baltija Publishing, 2016. - P. 196-198
157 Chmil, Hanna.
Marketing analysis of a dairy company competitive positions [Text] / H. Chmil, N. Savytska, М. Redka // Young Scientist. - 2016. - № 11 (38). - P. 218-221
158 Кащена, Наталія Борисівна.
Організаційно-інформаційна модель аналізу оборотних активів в контексті забезпечення стійкого розвитку підприємства [Текст] : монографія. / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль, М. В. Костинська. - Katowica : Wyzsza Szkola Techniczna, 2016. - 366-374 с. - Б. ц.
Повний текст
159 Янчева, Ліана Миколаївна.
Обліково-аналітичне забезпечення управління капіталом підприємств торгівлі: теорія та практика [Текст] : монографія / Л. М. Янчева, Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2016. - 323 с. - Б. ц.
Повний текст
160 Чміль, Ганна Леонідівна.
Маркетинг [Текст] : навч. посібник / Г. Л. Чміль, Н. Л. Савицька. - Харків : Монограф, 2016. - 296 с. - Б. ц.
161А. с. 64750 Україна
Науковий твір "Облік і аналіз капіталу в системі управління торговельними підприємствами" [Текст] / Г. Л. Чміль ; Заявл. 01.04.2016 ; Опубл. 29.07.2016, Бюл. № 41. - 2 с. - Б. ц.
Повний текст
2015
162 Красноусов, А. В.
Маркетинг в системі управління підприємством [Текст] / А. В. Красноусов, Г. Л. Чміль // Наука і молодь в ХХІ сторіччі : матеріали Міжнар. молодіж. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 1-2 груд. 2015 р. - Полтава : ПУЕТ, 2015. - Ч. 1. - С. 115-118
163
Аналіз господарської діяльності [Текст] : метод. матеріали та завдання для самост. роботи студентів з дисципліни для студентів напряму підгот. 6.030509 Облік і аудит / уклад.: Г. Л. Чміль, Н. Б. Кащена, М. В. Костинська. - Харків : ХДУХТ, 2015. - 269 с. - Б. ц.
164
Організаційні заходи щодо реєстрації та відкриття підприємств готельного господарства [Текст] : метод. рекомендації з виконання практ. занять по темі з дисципліни Організація готельного господарства, для студентів напряму підгот. 140101 Готельно-ресторанна справа / уклад.: Г. Л. Чміль [та ін.]. - Харків : ХДУХТ, 2015. - Б. ц.
165 Кащена, Наталія Борисівна.
Удосконалення інформаційної системи обліку капіталу торговельного підприємства [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституціональних змін та сталого економічного розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Луцьк, 27 берез. 2015 р. - Тернопіль : Крок, 2015. - С. 142-144
166 Балацька, Наталя Юріївна.
Проблеми організації самостійної роботи студентів під час навчання [Текст] / Н. Ю. Балацька, Г. Л. Чміль // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Науково-інформаційна підтримка навчального процесу : матеріали ХІІ Всеукр. наук.-метод. конф., м. Харків, 25 верес. 2015 р. - Харків : ХДУХТ, 2015. - С. 320-322
167 Костинська, М. В.
Щодо аналітичного забезпечення управління капіталом підприємства [Текст] / М. В. Костинська, Г. Л. Чміль // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2015 р. - Харків : ХДУХТ, 2015. - Ч. 2. - С. 37-38
168 Брикова, Т. М.
Використання інноваційного потенціалу готелю для підвищення його конкурентоспроможності [Текст] / Т. М. Брикова, Г. Л. Чміль // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2015 р. - Харків : ХДУХТ, 2015. - Ч. 2. - С. 279-281
169
Психологія діяльності та навчальний менеджмент [Текст] : робоча програма з нормат. дисципліни для студентів напряму підгот. 6.030507 Маркетинг / уклад.: Г. Л. Чміль, Н. Л. Савицька. - Харків : ХДУХТ, 2015. - 31 с. - Б. ц.
170 Жегус, Олена Валентинівна.
Сучасні маркетингові інструменти формування іміджу міста [Текст] / О. В. Жегус, А. В. Красноусов, Г. Л. Чміль // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 3-5 груд. 2015 р. - Хмельницький : ХНУ, 2015. - С. 58-59
171
Комерційна діяльність [Текст] : робоча програма з нормат. дисципліни для студентів спец. 7.03050701 Маркетинг / уклад.: Г. Л. Чміль, Н. Л. Савицька. - Харків : ХДУХТ, 2015. - 29 с. - Б. ц.
172 Кащена, Наталія Борисівна.
Щодо факторного аналізу рентабельності капіталу підприємств торгівлі [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль // Удосконалення обліку, аналізу, аудиту і звітності у сучасних умовах глобалізаційних процесів у світовій економіці : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Ужгород, 21-22 квіт. 2015 р. - Ужгород : ДВНЗ «УжНу», 2015. - С. 104-105
173
Комерційна діяльність [Текст] : збірник тест. завдань з дисципліни для студентів спец.: 7.03050701, 8.03050701 Маркетинг / уклад.: Г. Л. Чміль, А. В. Красноусов. - Харків : Вид-во «Монограф» ФОП Іванченко І. С., 2015. - 38 с. - Б. ц.
174 Чміль, Ганна Леонідівна.
Облік і аналіз капіталу в системі управління торговельними підприємствами [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.09 Бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності) : захищена 04.06.2015 / Г. Л. Чміль ; наук. керівник Н. Б. Кащена ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2015. - 24 с. - Бібліогр.: с. 18-20. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
175 Кащена, Наталія Борисівна.
Удосконалення обліку капіталу підприємства в інтегрованій інформаційно-аналітичній системі управління [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : збірник наук. пр. - Тернопіль, 2015. - Вип. 4. - С. 87-96
Повний текст
176 Кащена, Наталія Борисівна.
Капітал як об'єкт обліково-аналітичної системи підприємства торгівлі [Текст]. Кн. 5. Современная экономика: анализ состояния и перспективы развития / Н. Б. Кащена, Т. О. Сідорова, Г. Л. Чміль. - Ставрополь : Логос, 2015. - 158-176 с. - Б. ц.
Повний текст
177
Аналітичне забезпечення управління капіталом сільськогосподарського підприємства [Текст] : колект. монографія. / Н. Б. Кащена, О. О. Горошанська, М. В. Костинська, Г. Л. Чміль. - Дніпропетровськ : Герда, 2015. - 478-491 с. - Б. ц.
Повний текст
178 Кащена, Наталія Борисівна.
Капітал підприємства як об’єкт обліку і аналізу: сутність та види [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль // Cambridge Journal of Education and Science. - 2015. - Vol. 5, № 2(14). - С. 258-264
Повний текст
179 Чміль, Ганна Леонідівна.
Облік і аналіз капіталу в системі управління торговельними підприємствами [Текст] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.09 Бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності) : захищена 04.06.2015 / Г. Л. Чміль ; наук. керівник Н. Б. Кащена ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2015. - 318 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33915 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 181-214. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
2014
180
Винний етикет [Текст] : робоча програма з дисципліни для студентів напряму підгот. 140101 Готельно-ресторанна справа / уклад. Г. Л. Чміль. - Харків : ХДУХТ, 2014. - 31 с. - Б. ц.
181 Чміль, Ганна Леонідівна.
Капітал підприємства та чинники зміни його оборотності [Текст] / Г. Л. Чміль // Економіка. Управління. Інновації. - 2014. - № 1 (11)
Повний текст
182 Чміль, Ганна Леонідівна.
Власний капітал підприємства: методологічні аспекти обліку [Текст] / Г. Л. Чміль // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2014. - Вип. 16. - С. 152-158
Повний текст
183 Чмиль, Анна Леонидовна.
Организационно-методические аспекты учета заемного капитала и их раскрытие в учетной политике [Текст] / А. Л. Чмиль // Вестник ПГУ. - 2014. - № 10. - С. 66-70
Повний текст
184 Федак, В. І.
Актуальність та особливості відкриття екоресторану в Харкові [Текст] / В. І. Федак, Г. Л. Чміль // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 22 трав. 2014 р. - Харків : ХДУХТ, 2014. - С. 295-296
Повний текст
185 Брикова, Т. М.
Принципи кредитно-модульної технології навчання [Текст] / Т. М. Брикова, Г. Л. Чміль // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення навчального процесу : матеріали ХІ Всеукр. наук.-метод. конф., м. Харків, 26 верес. 2014 р. - Харків : ХДУХТ, 2014. - С. 297-298
186 Чміль, Ганна Леонідівна.
Компонентний аналіз ефективності використання капіталу підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль, Н. Б. Кащена, О. О. Горошанська // Wirtschaft und Management: Probleme der wissenschaf und praxis : Sammelwerk der wissenschaftlichen Artikel. - Nürnberg : Verlag SWG imex GmbH, 2014. - Vol. 2. - S. 195-200
Повний текст
187 Чміль, Ганна Леонідівна.
Власний капітал підприємства та відображення його у балансі (звіті про фінансовий стан) [Текст] / Г. Л. Чміль // Теорія і практика бухгалтерського обліку, аналізу й аудиту: стан, проблеми та перспективи розвитку : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 16-17 трав. 2014 р. - Львів : ЛКА, 2014. - С. 189-190
188 Kashchena, Nataliia.
Component analysis of efficiency of capital enterprises [Text] / N. Kashchena, О. Goroshanska, H. Chmil // Wirtschaft und Management: Probleme der wissenschaf und praxis. - 2014. - Vol. 2. - P. 195-200
189 Чміль, Ганна Леонідівна.
Методичні аспекти обліку облігацій власної емісії [Текст] / Г. Л. Чміль // Бухгалтерський облік в управлінні підприємством: проблеми теорії та практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 20-23 жовт. 2014 р. - Полтава : ПУЕТ, 2014. - С. 275-278
Повний текст
190 Чмиль, Анна Леонидовна.
Сущность и виды капитала предприятий розничной торговли [Текст] / А. Л. Чмиль // Молодой ученый. - 2014. - № 15 (74). - С. 218-221
Повний текст
191 Чміль, Ганна Леонідівна.
Факторний аналіз оборотності капіталу підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль, О. О. Горошанська // Бізнес Інформ. - 2014. - № 6. - С. 140-144
Повний текст
192 Kaschena, Nataliia.
Optimisation of capital structure retailers [Text] / N. Kaschena, H. Chmil // Problems of social and economic development of business. - 2014. - Vol. 2. - P. 219-224
193 Chmil, Hanna.
Capital accounting in information management system of trade enterprise [Text] / H. Chmil // Съвременни проблеми на региональното развитие. - 2014. - Т. 2. - С. 146-150
2013
194 Чміль, Ганна Леонідівна.
Організація аналізу капіталу підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Г. Л. Чміль // Соціально-економічні трансформації в умовах глобалізації: світовий та вітчизняний виміри : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Херсон, 1-2 берез. 2013 р. - Херсон : Гельветика, 2013. - С. 189-190
195 Брикова, Т. М.
Упровадження інноваційних технологій як нова концепція в готельному сервісі [Текст] / Т. М. Брикова, Г. Л. Чміль // Індустрія сервісу: актуальні питання та інноваційні аспекти : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. в рамках Кримського пулу «Наукові досягнення – в практичну діяльність», м. Євпаторія, 26-27 верес. 2013 р. - Харків : ХДУХТ, 2013. - С. 9-10
2012
196 Кащена, Наталія Борисівна.
Обліково-аналітичне забезпечення управління капіталом підприємства [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1 (15), Ч. 1. - С. 179-185
Повний текст
197 Кащена, Наталія Борисівна.
Концептуальні основи оцінки вартості капіталу підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2 (16). - С. 38-45
Повний текст
198 Кащена, Наталія Борисівна.
Обліково-аналітичне забезпечення управління капіталом підприємства [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль // Торгівля та готельно-ресторанний бізнес: інноваційний розвиток в умовах глобалізації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 20 квіт. 2012 р. - Харків : ХДУХТ, 2012. - Ч. 2. - С. 57-58
Повний текст
199 Чміль, Ганна Леонідівна.
Організація і методика аналізу власного капіталу підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль // Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 жовт. 2012 р. - Харків : ХДУХТ, 2012. - Ч. 2. - С. 61-62
200 Чміль, Ганна Леонідівна.
Оцінка ефективності використання капіталу підприємств торгівлі [Текст] / Г. Л. Чміль // Облік, аудит, фінанси: сучасні проблеми теорії, практики та підготовки фахівців : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 26 жовт. 2012 р. - Харків : ХДУХТ, 2012. - С. 133-134
201 Кащена, Наталія Борисівна.
Вартість капіталу підприємств роздрібної торгівлі: сутність та концепція оцінки [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 23 листоп. 2012 р. - Харків : ХНАДУ, 2012. - С. 32-33
2011
202 Кащена, Наталія Борисівна.
Економічна природа та зміст категорії «капітал» [Текст] / Н. Б. Кащена, Г. Л. Чміль // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2 (14). - С. 144-151
203 Чміль, Ганна Леонідівна.
Капітал як економічна категорія [Текст] / Г. Л. Чміль // Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 трав. 2011 р. - Харків : ХДУХТ, 2011. - Ч. 3. - С. 40-41
204
Програма підготовки до вступних випробувань у 2018 р. з фахових дисциплін для здобуття ступеня вищої освіти «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» [Текст] / уклад.: Г. Л. Чміль, Н. Л. Савицька. - Б. ц.
205 Чміль, Ганна Леонідівна.
Маркетингові аспекти сталого розвитку підприємства: гносеологія та організація директ маркетингу [Текст] / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, О. М. Прядко // Наукові праці Міжрегіон. акад. упр. персоналом. Екон. науки. - Київ : Видавн. дім «Гельветика». - Вип. 4 (71). - С. 73-81
Повний текст