Бубенець Ірина Георгіївна


Усі роботи автора Роботи, що індексуються у Scopus Роботи, що індексуються у WoS Із повним текстом

Науковий доробок в БД "Праці науковців ДБТУ" та БД "Охоронні документи"

Бібліографічний опис Посилання
2025
1
Антикризовий маркетинг [Текст] : тест. завдання для поточ. перевірки знань здобувачів другого (магістер.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навчання спец. 075 Маркетинг / авт.-уклад. І. Г. Бубенець. - Харків : ДБТУ, 2025. - 25 с. - Б. ц.
Повний текст
2024
2 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Сучасний стан та перспективи розвитку рекламного ринку в Україні [Електронний ресурс] / І. Г. Бубенець, Д. В. Сагайдак // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - С. 155-156
Повний текст
3 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу [Текст] / І. Г. Бубенець, М. Ю. Савченко // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, December 16, 2024. - Bielsko-Biala : WSEH, 2024. - P. 268-271
Повний текст
4
Маркетинг у цифровому середовищі [Електронний ресурс] : програма навч. практики СОК 1.8 для здобувачів вищ. освіти першого (бакалавр.) рівня ОПП Маркетинг спец. 075 Маркетинг, галузь знань 07 Управління та адміністрування / Держ. біотехнол. ун-т ; уклад. І. Г. Бубенець. - Харків : [б. в.], 2024. - 14 с. : табл. - Бібліогр.: с. 9-12. - Б. ц.
Повний текстПовний текст
5 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Особливості рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації [Текст] / О. П. Афанасьєва, І. Г. Бубенець, М. В. Власенко // Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Держ. біотехнол. ун-т, 14-15 берез. 2024 р. - Харків, 2024. - С. 343-345
Повний текст
6 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Інноваційні маркетингові підходи ведення бізнесу в умовах глобальних викликів [Текст] / І. Г. Бубенець, С. С. Христенко, К. К. Зіненко // Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Держ. біотехнол. ун-т, 14-15 берез. 2024 р. - Харків, 2024. - С. 348-350
Повний текст
7 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних систем [Текст] / І. Г. Бубенець, Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко // Інфраструктура ринку. - 2024. - Вип. 76. - С. 142-146. - DOI https://doi.org/10.32782/infrastruct76-24. -
Повний текстПовний текстПовний текст
8
Формування маркетингової політики підприємств в умовах воєнного стану [Текст] / Н. Л. Савицька, І. Г. Бубенець, І. С. Заковоротний, О. О. Ігнатенко // Вісник Хмельниц. нац. ун-ту. - Хмельницький, 2024. - № 2 (328). - С. 330-335. - DOI https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-55. -
Повний текст
9 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Маркетингові інструменти формування конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану [Текст] / О. П. Афанасьєва, І. Г. Бубенець, К. Р. Грідіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ДБТУ, 2024. - Вип. 1 (35). - С. 152-162
Повний текст
10 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Особливості формування конкурентоспроможності підприємства для забезпечення стійкості бізнесу [Текст] / І. Г. Бубенець, А. В. Титар // Ефективна економіка. - 2024. - № 5. - DOI https://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.5.90. -
Повний текстПовний текст
11 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Формування системи інструментів цифрового маркетингу для стійкості бізнесу [Текст] / К. С. Олініченко, І. Г. Бубенець, О. П. Холодьон // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 21-22 берез. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - Ч. 2. - С. 472-475
Повний текст
12 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Аспекти формування комплексу маркетингу підприємства для забезпечення стійкості на ринку [Текст] / А. А. Почуєва ; наук. керівник І. Г. Бубенець // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Львів, 21-22 берез. 2024 р. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка, 2024. - С. 19-21
Повний текст
13
Enterprise Resilience Behavioral Management in a Decision Support System [Electronic resource] / N. Savytska, O. Zhehus, K. Polevych, O. Prydko, I. Bubenets // Journal of Information Technology Management. - 2024. - Vol. 16, Issue 4. - P. 100-121. - DOI 10.22059/JITM.2024.99053. -
Повний текстПовний текст
14 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Рекламна діяльність в сучасному бізнес-середовищі [Текст] / І. Г. Бубенець // Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 верес. 2024 р. - Одеса : Одеська політехніка, 2024. - С. 23-24
Повний текст
15 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Переваги впровадження інструментів інтернет-маркетингу у сфері послуг [Електронний ресурс] / І. Г. Бубенець, А. С. Жигадло // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - С. 153-154
Повний текст
16 Савицька, Наталія Леонідівна.
Особливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу [Текст] / Н. Л. Савицька, І. Г. Бубенець, А. Кардаш // Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє : тези доп. I Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 24-25 жовт. 2024 р. - Хмельницький : ХНУ, 2024. - С. 361-364
Повний текст
17 Сломінцев, Д. М.
Формування лояльності споживачів в умовах цифровізації маркетингових технологій [Текст] / Д. М. Сломінцев ; наук. керівник І. Г. Бубенець // Матеріали Міжнар. конкурсу кваліфікац. робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за другим (магістер.) РВО, Хмельниц. коопер. торг.-екон. ін-т. - 2024
18 Афанасьєва, Оксана Пилипівна.
Маркетингова політика підприємств ресторанного бізнесу в умовах кризи [Текст] / О. П. Афанасьєва, І. Г. Бубенець, Д. Резніченко // Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє : тези доп. I Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 24-25 жовт. 2024 р. - Хмельницький : ХНУ, 2024. - С. 191-194
Повний текст
19 Смульська, В. М.
Вплив комплексу маркетингу на функціонування підприємства в умовах конкуренції [Текст] / І. Г. Бубенець, В. М. Смульська // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, December 16, 2024. - Bielsko-Biala : WSEH, 2024. - P. 157-160
20 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Вплив комплексу маркетингу на функціонування підприємства в умовах конкуренції [Текст] / І. Г. Бубенець, В. М. Смульська // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, December 16, 2024. - Bielsko-Biala : WSEH, 2024. - P. 157-160
Повний текст
21 Ігнатенко, О. О.
Формування товарної політики підприємства на засадах інноваційного маркетингу [Текст] / О. О. Ігнатенко ; наук. керівник І. Г. Бубенець // Матеріали І тур Всеукр. конкурсу студент. наук. робіт з галузей знань і спец. у 2023/2024 наук. р. - Харків : ДБТУ, 2024
22 Олініченко, Катерина Сергіївна.
Тенденції розвитку сучасного маркетингу в Україні [Текст] / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, І. Г. Бубенець // Бізнес Інформ. - 2024. - № 9. - С. 450-456. - DOI https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-9-450-456. -
Повний текстПовний текстПовний текст
23 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Вплив держави на маркетингове ціноутворення підприємства [Електронний ресурс] / І. Г. Бубенець, С. С. Христенко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - С. 157-158
Повний текст
2023
24
Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» [Електронний ресурс] : метод. вказівки до виконання та захисту кваліфікац. роботи здобувачам першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування, спец. 075 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; уклад.: Н. Л. Савицька [та ін.]. - Харків : [б. в.], 2023. - 74 с. : табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/33163 (Репозиторій). - Б. ц.
Повний текстПовний текст
25 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства [Електронний ресурс] / І. Г. Бубенець // Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice : International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023. - Lomza, 2023. - Pt. 1. - Р. 149-153
Повний текст
26
Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market [Electronic resource] / N. Savytska, V. Babenko, H. Chmil, O. Priadko, I. Bubenets // Journal of Information Technology Management. - 2023. - Vol. 15, Issue 1. - P. 124-134. - DOI 10.22059/jitm.2023.90740. -
Повний текстПовний текстПовний текст
27 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Безперервний професійний розвиток науково-педагогічних працівників як чинник вдосконалення професійних компетентностей [Текст] / І. Г. Бубенець // Інтеграція економічної освіти, науки i практики з європейським освітнім простором: досвід i перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. вебінару, Ломжа – Хмельницький. - Ломжа : MANS, 2023. - С. 10-14
Повний текст
28
Analysis of the Vectors of Digital Transformation of Retail Trade in Ukraine: Determination Methodology and Trends [Electronic resource] / T. Shtal, N. Proskurnina, N. Savytska, M. Mykhailova, I. Bubenets // Economic Affairs (New Delhi). - 2023. - Vol. 68. - P. 939-945. - DOI 10.46852/0424-2513.2s.2023.42. -
Повний текстПовний текст
29 Сдомінцев, Д. М.
Особливості формування та реалізації стратегії цифрового маркетингу на підприємстві [Текст] / Д. М. Сдомінцев ; наук. керівник І. Г. Бубенець // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листоп. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 128-130
Повний текст
30 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Антикризовий маркетинг як частина антикризового управління підприємством [Текст] / І. Г. Бубенець // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, December, 2023. - Bielsko-Biala : WSEH, 2023. - P. 195-197
Повний текст
31 Чміль, Ганна Леонідівна.
Маркетингові активи в системі управління результативністю діяльності промислових підприємств [Текст] / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, І. Г. Бубенець // Економіка та суспільство. - 2023. - Вип. 53
Повний текст
32 Кривокінь, А. В.
Маркетингова складова формування конкурентних стратегій підприємства [Текст] / А. В. Кривокінь ; наук. керівник І. Г. Бубенець // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листоп. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 126-128
Повний текст
33 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Маркетинг в соціальних мережах як дієвий інструмент розвитку бізнесу [Текст] / І. Г. Бубенець // Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 23-24 листоп. 2023 р. - Полтава : ПУЕТ, 2023. - С. 21-22
Повний текст
34 Куценко, О. В.
Методологічні особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах кризи [Текст] / О. В. Куценко, наук. керівник І. Г. Бубенець // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих вчених, 20 жовт. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 379-382
Повний текст
35 Bubenets, Iryna.
Implementation of information and communication technologies in the educational process of a modern institution of higher education [Text] / I. Bubenets // Нigher economic-social school in ostroleka. - 2023. - Vol. 3 (50). - P. 56-66
36 Швачко, Р. С.
Стратегічні напрями розвитку маркетингової товарної політики підприємства [Текст] / Р. С. Швачко ; наук. керівник І. Г. Бубенець // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листоп. 2023 р. - Харків : ДБТУ, 2023. - С. 130-132
Повний текст
2022
37 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Ключові переваги цифровізації маркетингу підприємства [Текст] / І. Г. Бубенець // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. - Bielsko-Biala : WSEH, 2022. - P. 216-218
Повний текст
38
Методичні рекомендації до проведення виробничої практики здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» [Текст] / уклад.: І. Г. Бубенець, В. М. Маренич. - Харків : [б. и.], 2022. - 36 с. - Б. ц.
39
Передатестаційна практика [Текст] : програма для здобувачів вищ. освіти другого (магістер.) рівня ОПП Маркетинг спец. 075 Маркетинг / авт.-уклад. І. Г. Бубенець. - Харків : ДБТУ, 2022. - 8 с. - Б. ц.
Повний текст
40 Сломінцев, Д. М.
Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності [Текст] / Д. М. Сломінцев, І. Г. Бубенець // Бізнес Інформ. - 2022. - № 11. - С. 271-276
Повний текст
41 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи [Текст] / І. Г. Бубенець, О. Є. Чатченко // Вісник Хмельниц. нац. ун-ту. - 2022. - № 4
42
Переддипломна практика [Текст] : програма виробничої практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалавр.) рівня ОПП Маркетинг спец. 075 Маркетинг, галузь знань 07 Управління та адміністрування / уклад. І. Г. Бубенець. - Харків : [б. и.], 2022. - 6 с. - Б. ц.
43 Бубенець, Ірина Георгіївна.
DIGITAL-маркетинг як інструмент конкурентоспроможності підприємств на ринку готельних послуг [Текст] / І. Г. Бубенець, К. С. Олініченко // Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова, 15.03.2022 р. - Харків, 2022. - С. 69-70
Повний текст
44 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Вплив карантину та війни на діяльність закладів ресторанного господарства [Текст] / І. Г. Бубенець, К. С. Олініченко, Є. Р. Погорєлова // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 100-річчю від дня народж. проф. Турченка Михайла Михайловича, м. Харків, Держ. біотехнол. ун-т, 15-16 черв. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 410-412
45 Куценко, О.
Маркетинг в умовах воєнного стану країни: стратегія розвитку [Текст] / О. Куценко, наук. керівник І. Г. Бубенець // Маркетинг очима молоді : збірник ст. молодих вчених та студентів за підсумками п`ятої Всеукр. студент. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 9 черв. 2022 р. - Хмельницький : ХНУ, 2022. - С. 19-23
Повний текст
46 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Digital-маркетинг як чинник відбудови туристичної галузі в Україні після війни [Текст] / І. Г. Бубенець, І. Ю. Тарасов // Сучасні напрями розвитку економіки, підприємництва, технологій та їх правового забезпечення : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 01-02.06.2022 р. - Львів : Львів. торг.-екон. ун-т, 2022. - С. 289-290
47 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Принципи маркетингового ціноутворення на підприємствах [Текст] / І. Г. Бубенець // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 95-97
48 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України [Текст] / І. Г. Бубенець, О. Є. Чатченко // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2022. - № 3-4(40). - С. 93-97
Повний текст
49 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Трансформація інструментів маркетингу: сучасні тренди [Текст] / І. Г. Бубенець, А. В. Кривокінь // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 98-99
50 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Трансформація основних елементів бізнес-моделі підприємств в умовах цифровізації [Текст] / І. Г. Бубенець // Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 3-4 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 174-175
51 Тарасов, Ігор Юрійович.
Нативна реклама як сучасний засіб digital-впливу на споживача [Текст] / І. Ю. Тарасов, І. Г. Бубенець // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022) : materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. - Bielsko-Biala : WSEH, 2022. - P. 74-76
52 Чатченко, О. Є.
Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України [Текст] / О. Є. Чатченко, І. Г. Бубенець // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2022. - № 3-4 (40). - С. 93-97
Повний текст
2021
53 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Маркетингові інновації в торговельних мережах [Текст] / І. Г. Бубенець // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, December, 2021. - Bielsko-Biala : WSEH, 2021. - P. 8-10
Повний текст
54 Шаповалов, Д. О.
Сучасні концепції маркетингового управління підприємницькою діяльністю [Текст] : [Електронний ресурс] / Д. О. Шаповалов, наук. керівник І. Г. Бубенець // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків, 22 жовт. 2021 р. - Харків : ДБТУ, 2021. - С. 314-315
2020
55 Артеменко, Віктор Станіславович.
Розробка та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес [Текст] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, В. В. Янчев // Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти : тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 25 верес. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 196-197
56
Упровадження у навчальний процес електронної системи навчання eFront [Текст] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, О. К. Кухарьонок, Т. В. Коновалова // Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти : тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 25 верес. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 194-195
2019
57
ІК-компетентність як чинник конкурентоспроможності персоналу [Текст] / І. Г. Бубенець, В. С. Артеменко, О. К. Кухарьонок, Т. В. Коновалова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2019. - Вип. 1 (29). - С. 148-158
2018
58 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Система професійної компетентності науково-педагогічного працівника вищої школи [Текст] / І. Г. Бубенець, В. В. Янчев // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 80-річчю з дня народж. ректора ун-ту (1988-1991 рр.), д-ра техн. наук, проф., чл.-кор. ВАСГНІЛ Бєляєва М. І., м. Харків, 19 листоп. 2018 р. - Харків : ХДУХТ, 2018. - Ч. 2. - С. 107-108
Повний текст
59
Інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті як чинник інтенсифікації навчального процесу [Текст] / І. Г. Бубенець, В. С. Артеменко, О. К. Кухарьонок, Т. В. Коновалова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2018. - Вип. 1 (27). - С. 162-174
Повний текст
2017
60 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників як засіб удосконалення якості освітніх ресурсів [Текст] / І. Г. Бубенець, В. С. Артеменко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 18 трав. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 147-148
61
Підвищення управлінської культури викладача вищої школи на засадах самоменеджменту [Текст] / І. Г. Бубенець, В. С. Артеменко, О. К. Кухарьонок, Т. В. Коновалова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Вип. 1 (25). - С. 281-292
Повний текст
62 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Удосконалення системи розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства [Текст] / І. Г. Бубенець, В. В. Янчев // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 18 трав. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - Ч. 2. - С. 175-176
63 Артеменко, Віктор Станіславович.
Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес ХДУХТ як засіб підготовки фахівцівнової генерації [Текст] / В. С. Артеменко, І. Г. Бубенець, В. В. Янчев // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Імплементація нових стандартів освіти : тези доп. ХІV Всеукр. наук.-метод. конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 29 верес. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 149-150
64 Гросул, Вікторія Анатоліївна.
Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства [Текст] / В. А. Гросул, І. Г. Бубенець, О. Є. Чатченко // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 347-352
2016
65 Bubenets, Iryna.
Assessment of marketing resources in the processof formation of marketing potential of trade enterprise [Text] / I. Bubenets, O. Kot, О. Chatchenko // Современный научный вестник. - Белгород : Руснаучкнига, 2016. - Т. 11, № 1. - С. 154-159
66 Bubenets, Iryna.
Assessmen tofmarketing resources in the process of formation of marketing potential of trade enterprise [Text] / I. Bubenets, O. Kot, O. Chatchenko // Перспективные разработки науки и техники : материалы ХІ Междунар. наук.-практ. конф., 7-15 нояб. 2016 г. - Перемышль, 2016. - С. 51-56
2014
67 Бубенець, Ірина Георгіївна.
Формування підприємницького потенціалу в підприємствах торгівлі [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 25.12.2014 / І. Г. Бубенець ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2014. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17. - Б. ц.