Стратегія лояльності споживачів у торговельних мережах [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 04.06.2010 / О. П. Карел ; наук. керівник Н. Г. Ушакова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2010. - 18 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/31675 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 15-16
УДК
658.818
366
339.372.84
Кл.слова (ненормированные): мережна організація -- ритейл -- торговельні мережі -- стратегія -- лояльність споживачів -- сетевая организация -- торговые сети -- стратегия -- лояльность потребителей -- network organization -- retail -- trade network -- strategy -- customer loyalty -- Доп. точки доступа: Ушакова, Наталія Григорівна\наук. керівник\ Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі