Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.05.2008 / О. В. Кот ; наук. керівник Т. В. Андросова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2008. - 18 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31682 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 15-16. - Б. ц.
УДК
339.138
339.37
658.87
Кл.слова (ненормированные): конкуренція -- конкурентоспроможність -- підприємство -- роздрібна торгівля -- інтегровані комунікації -- маркетингові комунікації -- оцінка -- показники -- бюджет комунікацій -- конкуренция -- конкурентоспособность -- предприятие -- розничная торговля -- интегрированные коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- оценка -- показатели -- бюджет коммуникаций -- competition -- competitiveness -- retail trade enterprise -- marketing communications -- estimation -- indexes -- budget of communications -- integrated -- Доп. точки доступа: Андросова, Тетяна Василівна\наук. керівник\ Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі